Rusza dystrybucja GG Pro w sieci partnerskiej


Rusza dystrybucja GG Pro w sieci partnerskiej
2009-06-16
Biznesowy komunikator internetowy GG Pro, który niedawno zadebiutował na rynku, rozszerza swoją sieć sprzedaży. Propozycja współpracy skierowana jest zarówno do małych firm, jak też większych przedsiębiorstw zainteresowanych wprowadzeniem GG Pro do swojej oferty.

GG Pro to komunikator dla firm. Poza standardowymi możliwościami, zawiera on funkcje zaprojektowane w celu ułatwienia pracy w rozproszonych zespołach, takie jak: wspólna lista kontaktów, zarządzanie poziomem uprawnień pracowników, statystyki ich aktywności oraz wspólna historia rozmów.

Aplikacja daje też kierownictwu firmy dodatkową korzyść w postaci możliwości nadzoru nad wykorzystaniem komunikatorów w przedsiębiorstwie. Administratorzy programu posiadają pełny dostęp do informacji o firmowym komunikatorze - począwszy od tworzenia kont, przez nadawanie uprawnień pracownikom i przydzielanie ich do grup roboczych i departamentów, aż po monitoring aktywności i statystyki rozmów. Aplikacja pozwala także mierzyć ilość rozmów biznesowych i prywatnych, a wyniki prezentuje w formie raportów i wykresów.

LIVECHAT Software, spółka należąca do grupy GG Network S.A., przygotowała program partnerski, który ma na celu popularyzację idei komunikatora biznesowego, a przez to dbanie o efektywność pracowników korzystających w codziennej pracy z komunikatorów.

- „W większości firm nie ma sprecyzowanych zasad korzystania z komunikatorów w godzinach pracy. Cierpi na tym efektywność pracowników, co przekłada się na gorsze wyniki całych zespołów, a w konsekwencji przedsiębiorstwa." - mówi o sytuacji panującej w polskich przedsiębiorstwach Szymon Klimczak, Dyrektor Marketingu LIVECHAT Software. - „GG Pro to nie tylko inny wygląd - to całkiem nowy komunikator, który dodatkowo pozwala na wykorzystanie w komunikacji popularnego protokołu Gadu-Gadu. Ponadto GG Pro jest aplikacją adresowaną do firm - zupełnie innych odbiorców niż produkty konsumenckie." - dodaje.

Oferta partnerska GG Pro przewiduje 3 modele współpracy:

  • Podstawowa forma współpracy pozwalająca na szybkie i łatwe rozpoczęcie czerpania zysków ze sprzedaży GG Pro to program afiliacyjny. Polega on na umieszczeniu reklam GG Pro na własnych stronach partnera i kierowanie użytkowników zainteresowanych komunikatorem dla firm na strony GG Pro. Podmioty współpracujące z GG Pro mogą czerpać zyski zarówno z tytułu pierwszej, jak też kolejnych płatności dokonanych przez klientów, którzy zakupią GG Pro w efekcie przeprowadzenia kampanii.
  • Program partnerski jest bardziej zaawansowaną formą współpracy, przygotowaną z myślą o firmach zainteresowanych umieszczeniem GG Pro w swojej ofercie handlowej. Oferta skierowana jest do webmasterów, agencji interaktywnych, integratorów i sprzedawców oprogramowania oraz VAR (Value Added Resellers).
  • Partnerstwo SaaS jest najbardziej zaawansowaną formą współpracy, która odbywa się w oparciu o przygotowany zestaw funkcji API. Możliwa jest integracja GG Pro ze sklepem partnera i prowadzenie przez niego samodzielnej sprzedaży aplikacji. LIVECHAT Software zajmuje się w tej sytuacji stroną techniczną usługi.

Więcej informacji o ofercie skierowanej dla partnerów można znaleźć na stronie http://www.ggpro.pl/partnerzy.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl