Rusza nowa kampania telewizyjna marki Jedynka
25 kwietnia ruszyła kampania reklamowa marki Jedynka®. Bohaterką spotu jest nowa linia lateksowych farb do wnętrz − Jedynka® Ogród Barw.
Spoty emitowane będą w stacjach ogólnopolskich: TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4 oraz na kanałach tematycznych. Za kreację odpowiada Agencja Reklamowa JUST, za realizację spotu Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Macroscope OMD.
Spot można także zobaczyć na stronie głównej serwisu marki:
www.farbyjedynka.pl
Rodzina produktów marki JEDYNKA® to szeroka gama artykułów do ochrony i dekoracji ścian, drewna i metalu. Farby, emalie i impregnaty JEDYNKA® dają możliwość wykonania remontu w wysokiej jakości i przystępnej cenie. Historia marki rozpoczęła się w 1999 roku, kiedy na rynku pojawiła się JEDYNKA® ŚNIEŻNOBIAŁA. Rosnąca popularność farby zaowocowała wprowadzeniem kolejnych produktów.
Latem 2009 roku marka zyskała nowoczesne logo, a wszystkie produkty dostępne są w nowych, atrakcyjnych opakowaniach. Rodzina JEDYNKI® powiększyła się także o nowe produkty. Aktualna oferta marki to w szczególności: JEDYNKA® ŚNIEŻNOBIAŁA, JEDYNKA® PERFEKCYJNA BIEL, JEDYNKA® KOLOR, JEDYNKA® FASADOWA BIAŁA (baza), JEDYNKA® FASADOWĄ w 5 gotowych kolorach, JEDYNKA® EMAFTAL, JEDYNKA® DO DREWNA I METALU POŁYSK/MAT, JEDYNKA® ANTYKOROZYJNA, JEDYNKA® IMPREGNAT DO DREWNA Z WOSKIEM, JEDYNKA® POKOST LNIANY, JEDYNKA® ROZCIEŃCZALNIK NISKOAROMATYCZNY DO WYROBÓW FTALOWYCH I ALKIDOWYCH.
Nadesłał:
publink
|