Rusza pełna energii kampania 7 Days


Rusza pełna energii kampania 7 Days
2010-04-21
Chipita Poland startuje z nową komunikacją reklamową rogala 7 Days.

Kampania pod hasłem „Rogal 7 Days pełen energii" rozpoczęła się w telewizji 19 kwietnia i będzie wspierana w Internecie oraz na portalach społecznościowych. Potrwa do 30 maja. Spot telewizyjny jest przygotowaną przez agencję DDB Warszawa adaptacją reklamy autorstwa DDB Ateny. W dynamiczny sposób opowiada o 30 sekundach z życia młodych, aktywnych ludzi, którym 7 Days dostarcza pozytywnej energii.

Za zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia, a za działania internetowe agencje Mobijoy i G7. W Internecie kontynuowana będzie komunikacja z postacią Maxa Przyjemnego. Już od roku Max jest obecny na głównych portalach społecznościowych, m.in na Facebooku i Blipie, gdzie organizuje przeróżne, ciekawe zabawy dla swoich fanów. Idealna przekąska, pełen energii rogal 7 Days dostępny jest w kilku wariantach smakowych: kakaowym, spumante, karmelowym i truskawkowym a także jako powiększony rogal 7 Days Max z nadzieniem kakaowym i waniliowym.

Kontakt dla mediów Agnieszka Sabat Senior Account Executive Agencja 21 tel. +48 22 511 13 85 E-mail: agnieszka.sabat@agencja21.pl

Nadesłał:

agencja21

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl