Ruszył tryvertising kropli HYABAK
W Internecie rozpoczęła się bezpłatna akcja testowania kropli do oczu HYABAK, do której zaproszeni zostali blogerzy, e-marketerzy, specjaliści od UX/usability, projektanci grafiki, pracownicy branży mediowej i menedżerowie, a także internauci biorący udział w konkursach na blogach
Tryvertising to ciekawy trend marketingowy polegający na umożliwieniu odbiorcom zapoznania się z produktem i wyrażenia swoich opinii oraz ocen. Samo słowo to zbitka dwóch angielskich słów: try - próbować i (ad)vertising - reklama.
Celem akcji jest dotarcie do liderów opinii w środowiskach, które spędzają dużo czasu przed ekranem komputera. Szczegóły przedstawione są na blogu akcji http://hyabak.wordpress.com/
Tryvertising jest kolejnym etapem aktywności marki HYABAK w mediach społecznościowych. Niedawno zakończyły się konkursy na blogach sieci Blogvertising oraz Blomedia wspierane reklamą graficzną.
Celem kampanii była edukacja w temacie nawilżania oczu oraz budowa świadomości marki HYABAK. Zaangażowanie czytelników blogów zwiększała formuła konkursów, w których należało odpowiedzieć na pytania związane z tematem higieny oczu i samego produktu.
We wpisach konkursowych wykorzystywany był również krótki film edukacyjny:
http://www.youtube.com/watch?v=sYu9J6igshk
„Edukacja i bliski kontakt z użytkownikami naszych preparatów to dla nas priorytet - informuje Anna Jankowska-Jadczak, brand manager marki Hyabak - W efektywnej komunikacji bardzo ważne są dziś media społecznościowe. Dzięki przeprowadzonym wcześniej akcjom pilotażowym wiemy, że temat dbania o oczy spotyka się z żywym odbiorem aktywnych internautów.
6 godzin spędzone przed monitorem komputera to 30.000 ruchów gałek ocznych. Wpatrywanie się w monitor powoduje, że nasze oczy przestają widzieć trójwymiarowo i drastycznie spada częstotliwość mrugania, a przez to nawilżenie powierzchni oka. Dlatego dbanie o oczy jest tak ważne.
Krople HYABAK® zawierają hialuronian - naturalny składnik łez - i są pozbawione konserwantów. Oznacza to, że mogą być bezpiecznie stosowane przez każdego, również przez użytkowników soczewek kontaktowych i alergików."
Kampania została zaprojektowana i jest realizowana przez butik strategiczny OPEN4net.
Informacja o produkcie:
Jedno opakowanie HYABAK® zawiera 10 ml (ok. 325 kropli) i wystarcza na dwa miesiące.
Cena ok. 32 zł. Producent Laboratoires Théa www.hyabak.pl
„Sztucznych łez" Hyabak używają już zawodnicy polskiego zespołu BenQDELTAeSPORTS.COM http://benq.deltaesports.com/ - organizacji zrzeszającej wyczynowych graczy gier wideo.
Kontakt: Malgorzata.Blachnio@indalo.plTel. (+48) 509 047 721
Nadesłał:
INDALO
|