Ruszyła kampania pierwszych soft loftów - inwestycji Woronicza Qbik


Ruszyła kampania pierwszych soft loftów - inwestycji Woronicza Qbik
2010-06-23
Firma Ghelamco rozpoczęła kampanię Loft | Life informującą o inwestycji Woronicza Qbik pierwszych soft loftach na Mokotowie. Obejmie ona reklamy prasowe, radio, internet, nośniki OOH oraz działania PR

Rozpoczynająca się kampania jest nowatorskim podejściem do komunikacji inwestycji mieszkaniowej. Deweloper pokazuje nie tylko mieszkania, ale cały styl życia w loftach.

„Kampania oparta została na mocno emocjonalnym przekazie. Dotyczy to zarówno samej kreacji, kolorystyki i dominujących elementów, ale także doboru kanałów komunikacji" - wyjaśnia Sebastian Wełdycz, Creative Director Agencji Kreatywnej Pompidou, która odpowiada za przygotowanie założeń i kreację wszystkich materiałów w kampanii. „Pokazujemy czym tak naprawdę jest Loft | Life. Przekonujemy, że mieszkanie w Woronicza Qbik to nie tylko nowe M, ale przede wszystkim nowe spojrzenie na życie i przestrzeń, która nas otacza" - uzupełnia  Anna Krystecka, Marketing & PR Manager Ghelamco Poland.

Główną osią w kampanii soft loftów, czyli mieszkań w stylu loft, ale budowanych od podstaw będą szerokie działania on-line: klasyczna reklama oraz aktywności w mediach społecznościowych m.in. na Facebooku. Na potrzeby komunikacji stworzona została nowa strona www inwestycji, której część zajmuje tematyczny Qblog prezentujący newsy z dziedziny designu, architektury i lifestyle'u. Strona jest jednym z narzędzi budowania wizerunku Loft | Life jako stylu życia.

Aktywność  komunikacyjna prowadzona będzie również poprzez działania PR realizowane przez agencję Partner of Promotion: ,,Wzmacniamy siłę przekazu poprzez pokazanie czym jest życie w loftach i dlaczego w Polsce staje się to obecnie tak modne. Działania PR będą rozwinięciem emocjonalnego przekazu kampanii reklamowej" - informuje Anna Hahn-Leśniewska, Client Service Director Partner of Promotion.

Kampania realizowana jest  w internecie, prasie, radiu oraz na nośnikach OOH. Za zakup mediów offline odpowiada dom mediowy MPG, za działania w sieci - agencja interaktywna Hypermedia (sieć Isobar). Kampania potrwa przez cały 2010 rok.

Nadesłał:

_anna_

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl