RUSZYŁA LEGENDARNA LOTERIA SPECJAL 2017
MILIONY PIW, TYSIĄCE NAGRÓD DO WYGRANIA
SPECJAL, jedna z największych marek regionalnych Europy, która przez lata obecności na rynku stała się autentycznym symbolem polskiej Północy zaprasza konsumentów do udziału w Legendarnej Loterii, gdzie do wygrania są miliony piw Specjal oraz tysiące nagród – kufle i bluzy z grafikami Legendy Północy.
Wszyscy wielbiciele marki mogą w tym roku zdobyć nie tylko miliony piw w Legendarnej Loterii Specjal 2017, ale także tysiące kolekcjonerskich nagród nawiązujących do kampanii Legenda Północy. Akcje prowadzone są w punktach sprzedaży na rodzimym rynku marki. Loteria wystartowała 1 czerwca 2017 roku i potrwa do 30 listopada 2017 roku lub do wyczerpania zapasów produktów.
Kupując butelkę lub puszkę jednego z wariantów Specjala w promocyjnym opakowaniu, warto sprawdzić, czy pod kapslem lub zawleczką znajduje się informacja o nagrodzie – WYGRAŁEŚ SPECJAL JP 2017/ SPECJAL JP 2017. Nagrodę w postaci – puszki 500 ml piwa Specjal Jasny Pełny – można odebrać od razu u sprzedawcy w sklepie biorącym udział w akcji. Wielbicie marki mogą także powiększyć kolekcję gadżetów o niepowtarzalne zestawy 4 kufli do piwa z bohaterami miejscowych legend, lub oryginalne bluzy. Aby zdobyć nagrody należy zebrać DUKATY, które można znaleźć pod kapslem lub zawleczką promocyjnego opakowania Specjala, oznaczone napisem „Czarny Dukat” lub „Dukat”. Zebranie 40 kodów i zarejestrowanie ich na stronie www.specjal.pl, uprawnia do obioru jednego z 7 600 zestawów 4 kufli, a 80 zarejestrowanych DUKATÓW można wymienić na jedną z 1 350 bluz. Rejestracja kodów jest możliwa do 30 listopada 2017 roku.
Promocyjne piwa Specjal Jasny Pełny, Specjal Niefiltrowany oraz Specjal Mocny można kupić w punktach sprzedaży detalicznej na obszarze województw: pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, oraz warmińsko–mazurskiego.
Legendarna Loteria i Legendarna Promocja Specjal 2017 będą promowane na nośnikach OOH, ekranach bankomatów, w Internecie i w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS). Uruchomiona została również specjalna infolinia konsumencka (tel. 22 100 45 35) czynna w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00. Przy realizacji loterii pracuje agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions, za kreację oraz działania w digital odpowiada agencja Golden Submarine, a PR prowadzi agencja ROOTS PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.
Nadesłał:
roots_as
|