Ruszyła ogólnopolska akcja konsumencka „Wiosna pachnąca nagrodami”
Przez 100 dni, od 20 lutego do 29 maja 2012, trwa konkurs firmy PZ Cussons, zorganizowany we wszystkich sklepach całej Polski.
Kupując produkty marek Kokosal, E, Luksja i Carex można wziąć udział w ogólnopolskim konkursie. Na konsumentów czekają atrakcyjne nagrody, a w sklepach specjalnie przygotowane ekspozycje produktów.
Aby wziąć udział w konkursie należy kupić 3 dowolnie wybrane produkty marek: E, Kokosal, Luksja (bez mydeł w kostce), Carex w dowolnym sklepie w Polsce. Następnie należy zarejestrować paragon na stronie www.wiosnapachnaca.pl lub przez sms i dokończyć zdanie „Wiosna pachnie jak…”. Do zakończenia konkursu należy zachować paragon.
Do wygrania 10 wycieczek, co 10 dni, o wartości 10 tyś złotych (Voucher biura podróży ITAKA o wartości 10 000zł + podatek). Dodatkowo codziennie, przez 100 dni, będą losowane trzy zestawy produktów biorących udział w akcji, o wartości 50 złotych.
Oprócz konkursu ogólnopolskiego będą prowadzone akcje w lokalnych sieciach na terenie całej Polski. Po zakupie 3 produktów i dokończeniu zdania „Wiosna pachnie jak…” konsumenci będą poproszeni o wypełnienie kuponu i wrzucenie go do urny, znajdującej się na terenie sklepu. Kupony wezmą udział w losowaniu bonów o wartości 750zł na zakup sprzętu AGD w sieci sklepów MixElectronics.
„Rozpoczęty w lutym konkurs „Wiosna pachnąca nagrodami” to jeden z elementów kampanii wizerunkowej marek Kokosal, E, Luksja i Carex. We wszystkich naszych działaniach staramy się wychodzić klientom naprzeciwko. Pomagamy nie tylko w codziennym życiu, dostarczając wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach, ale również realizujemy marzenia, np. o rodzinnych wakacjach”.– mówi Anna Rogalska, Dyrektor Marketingu
i Rozwoju Produktu PZ Cussons Polska S.A.
Regulamin i informacje o akcji, i konkursie dostępne są na stronie www.wiosnapachnaca.pl , w gazetkach promocyjnych sklepów partnerskich oraz na plakatach informacyjnych i LCD umieszczonych na terenie sklepów w trakcie trwania promocji.
Nadesłał:
agencja21
|