Ruszyła pierwsza kampania billboardowa serwisu budownictwo.pl
W 14 miastach Polski pojawiły się billboardy reklamujące serwis budownictwo.pl jako najlepszą lokalną wyszukiwarkę fachowców, firm i usług budowlanych. Reklamy zawieszone zostały w obrębie popularnych centrów budowlanych oraz centrów handlowych. Akcja potrwa do końca kwietnia.
W kwietniu br. ruszyła kampania promująca wyszukiwarkę fachowców branż budowlanej i pokrewnych dostępną pod adresem budownictwo.pl. Skierowane do klientów popularnych centrów budowlanych działania promocyjne mają na celu zachęcenie ich do skorzystania z serwisu budownictwo.pl w sytuacji, gdy poszukiwani są fachowcy z branży budowlanej.
W reklamie centralne miejsce zajmuje wyszukiwarka, w której precyzyjnie można określić „co” i „gdzie” jest poszukiwane, a wpisana na plakacie lokalizacja koresponduje z rzeczywistym umiejscowieniem billboardu, np. „Kraków”.
„Trwającą w tym miesiącu kampanię outdoorową adresujemy zarówno do firm budowlanych, jak i do osób indywidualnych. Każdy z plakatów na postawione pytanie: „Szukasz fachowca?” daje naturalną odpowiedź w postaci adresu wyszukiwarki budownictwo.pl, gdzie znajdziemy firmę budowlaną, która wykona potrzebne prace w wybranej przez użytkownika lokalizacji. Umiejscowienie natomiast bilbordów w dużych miastach, na drogach dojazdowych do hipermarketów budowlanych stanowi element wspierający kreowanie świadomości marki Budownictwo oraz utrwalanie adresu domeny budownictwo.pl wśród osób i firm mających potrzebę znalezienia informacji właśnie w tym segmencie rynku – mówi Robert Wymazał
V-ce Dyrektor Sprzedaży Eniro Polska.
Budownictwo to unikalny na polskim rynku produkt reklamowy umożliwiający reklamodawcom dotarcie do osób i firm zainteresowanych ich ofertą za pośrednictwem trzech różnych środków przekazu: katalogu Budownictwo, serwisu budownictwo.pl, a w najbliższej przyszłości aplikacji mobilnej na telefony/smartfony. Katalog Budownictwo to jedyny na rynku specjalistyczny, branżowy i ogólnopolski katalog firm z branży budowlanej, wydawany w 150.000 egz. i dystrybuowany bezpłatnie do firm budowlanych w całej Polsce oraz (za pośrednictwem naszej obecności na największych Targach Budowlanych) do inwestorów indywidualnych. Ogłoszenia w serwisie budownictwo.pl umożliwiają natomiast dotarcie do ponad pół miliona użytkowników miesięcznie, poszukujących firm budowlanych, produktów i usług z branży budowlanej i branż pokrewnych.
Kreację kampanii przygotował Dział Komunikacji Eniro Polska, który odpowiada również za zakup mediów. Kampania realizowana jest w 14 miastach Polski,
w 20 różnych lokalizacjach (w pobliżu centrów budowlanych). Billboardy umiejscowione zostały, m.in. w Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu, Szczecinie, Kielcach, Toruniu, Łodzi, Radomiu, Kaliszu, Legnicy, miastach aglomeracji śląskiej oraz Tarnowie.
Nadesłał:
kozinskae
|