Ruszyła pierwsza w Polsce charytatywna sieć reklamowa


2010-10-05
Spółka Adspiro wspólnie ze Stowarzyszeniem Saltrom uruchomiły pierwszą w Polsce charytatywną internetową sieć reklamową. Do sieci może przystąpić każda osoba posiadająca swój serwis internetowy poprzez zamieszczenie reklamy na swojej stronie WWW.

Chętni darczyńcy, reklamodawcy poprzez Adspiro wykupują miejsca reklamowe, dostępne w sieci charytatywnej. Pozyskane w ten sposób środki finansowe, wspierają działania Stowarzyszenia na rzecz dzieci i młodzieży czyli codzienną pomoc, dożywianie, douczanie, zajęcia pozalekcyjne jak również wypoczynek letni i zimowy.

Saltrom jest stowarzyszeniem, którego celem jest wychowanie dzieci i młodzieży. Aktywnie prowadzi działalność wychowawczą, profilaktyczną i edukacyjną. Sieć reklamowa wspierana jest przez firmę Benhauer. Więcej informacji o sposobie uczestnictwa w sieci: www.benhauer.pl/pomagam .

- Dzięki sieci osoby realizując swoje hobby w postaci prowadzenia blogów, czy posiadające swoje strony WWW mogą w prosty sposób wspierać działania Saltromu i tym samym pomagać dzieciom i młodzieży. Stąd też nazwa sieci „Saltrom - Pomagaj z nami" - mówi Agata Samek odpowiedzialna za charytatywną sieć reklamową po stronie Stowarzyszenia Saltrom.

Wydawcy stron WWW mogą pobierać kody charytatywnej reklamy rejestrując się w systemie Adspiro.pl. W tym samym systemie rejestrują się reklamodawcy, którzy poprzez system wspierają Saltrom, wykupując reklamę dla swoich firm i organizacji.

- Dla reklamodawców sieć ma być zwykłym kanałem promocji marki firmy, ale ciekawszym i atrakcyjniejszym o kontekst wspierania ludzi potrzebujących. Już w tym momencie mamy pierwsze firmy zainteresowane budową marki w ramach charytatywnej sieci reklamowej „Saltrom - Pomagaj z nami" - mówi pomysłodawca sieci, Karol Fedorowicz z firmy Benhauer.

Wykup reklamy w sieci charytatywnej jest możliwy w pełni zautomatyzowany sposób przez system Adspiro.

Nadesłał:

katal

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl