Ruszyła strona www.openhair.pl


Ruszyła strona www.openhair.pl
2009-06-15
Ruszyła strona internetowa marki turystycznej miasta Sieradza www.openhair.pl. Serwis skupia informacje na temat samej marki i jej patrona – światowej sławy fryzjera Antoniego „Antoine’a” Cierplikowskiego.

Strona zawiera również praktyczne informacje na temat lipcowego wydarzenia - Sieradz Open Hair Festival, pierwszego elementu marki turystycznej, który zostanie zainaugurowany w tym roku.


Marka turystyczna Open Hair jest jednym z głównych narzędzi tworzenia nowego wizerunku Sieradza - miasta gościnnego dla rozwoju. Stanowi markę parasolową dla kilku elementów. Pierwszy z nich - Sieradz Open Hair Festival - zostanie zainaugurowany w lipcu 2009 r. Najważniejszym pomysłem marki Open Hair jest masowa zabawa w przestrzeni miasta poświęcona włosom i fryzurom, której towarzyszą pokazy, konkursy i koncerty.

Na stronie www.openhair.pl znaleźć można informacje na temat marki Open Hair, jej założeń i poszczególnych elementów. Swoje miejsce ma również patron marki Antoni „Antoine" Cierplikowski. Informacje na jego temat znalazły się w dziale „Antoine de Paris". Oddzielnie umieszczone zostały informacje na temat Sieradz Open Hair Festival.  W dziale „Praktyczne info" znaleźć można listę hoteli i restauracji, a także ciekawych miejsc, które warto zobaczyć odwiedzając Sieradz. Znajdują się tam również wskazówki związane z dojazdem do miasta.W dziale „Praktyczne info" znajduje się również Biuro prasowe, zawierające materiały dla mediów.

Wszelkie nowe informacje związane z festiwalem i marką Open Hair będą pojawiać się na bieżąco w dziale „Aktualności".

W wizualizacji strony www.openhair.pl skupiono się na oddaniu charakteru i wartości marki Open Hair, czyli młodości, energetyczności, zabawy oraz oryginalności i nowoczesności. Zarówno grafika jak i kolorystyka nawiązują do logo Open Hair.

Strona www.openhair.pl została przygotowana przez firmę Vobacom. Za kreację logo i stronę wizualną marki Open Hair odpowiada wrocławska fima Metamorphosis Brand Communications, która wcześniej opracowała Strategię Promocji Miasta Sieradza na lata 2008-2013 oraz System Identyfikacji Wizualnej marki miasta.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl