Ruszyły nowe portale concierge i lifestyle Europ Assistance Polska


2015-09-28
Firma Europ Assistance Polska uruchomiła dwa nowe portale internetowe. Serwis concierge.europ-asisstance.pl został stworzony z myślą o klientach VIP obsługiwanych w ramach programów concierge. Z kolei lifestyle.europ-assistance.pl dedykowany jest klientom aspirującym.

Na obu portalach klienci znajdą unikalne, personalizowane oferty spędzenia wolnego czasu przygotowane przez profesjonalnych konsultantów Działu Concierge oraz szereg nowych funkcjonalności ułatwiających planowanie aktywności.

Nowe portale dają klientom przede wszystkim dostęp do specjalnie dla nich przygotowanych ofert, rekomendacji miejsc i wydarzeń w obszarze zainteresowań klientów. Propozycje spędzenia czasu dotyczą najciekawszych wydarzeń związanych z kulturą i teatrem, muzyką, modą, sportem oraz luksusowym wypoczynkiem,  i podzielone zostały na kilka kategorii: Życie z pasją, W kręgu kultury, Podróże marzeń, Sportowe emocje, Pełnia smaku. Portal zapewnia również dostęp do kalendarium najciekawszych imprez w obszarze kultury, sportu i podróży, Kalendarz pozwala wszystkie ważne wydarzenia śledzić w jednym miejscu, dostarcza inspiracji i pomaga w planowaniu atrakcyjnego czasu wolnego.   Dodatkowo portal Lifestyle dedykowany klientom aspirującym, koncentruje się na prezentacji ofert uwzględniających preferencyjne warunki cenowe, i przywileje w ramach o specjalnego programu rabatowego Europ Assistance Concierge.

Serwis interaktywny

Wartością dodaną serwisów jest dedykowana klientowi, spersonalizowana Strefa Klienta, dostępna jedynie po zalogowaniu. Klient na etapie rejestracji podaje swoje preferencje i zainteresowania. Dzięki takiemu rozwiązaniu oraz na podstawie historii przeglądanych ofert, klienci otrzymują ofertę specjalnie dopasowaną do ich oczekiwań. Ponadto użytkownicy portalu mają możliwość przechowywania ulubionych ofert na prywatnym profilu oraz wysyłania spersonalizowanych zaproszeń na wybrane przez siebie wydarzenia do swoich znajomych.  Strefa Klienta daje również możliwość kontaktu z Zespołem Concierge - zgłaszania zleceń ,podglądu statusu realizacji aktualnie realizowanego zlecenia, a także wglądu do historii zrealizowanych spraw. Narzędzia do komunikacji z Zespołem Concierge jest przyjazne w obsłudze i zapewniającego szybki czas reakcji. Korespondencja prowadzona wewnątrz portalu jest również dostępna z poziomu e-maila klienta.

Portal posiada dodatkową wartość – widget, który użytkownik portalu może pobrać na swój telefon komórkowy. Technika ta pozwala na publikacje krótkich informacji na urządzeniach mobilnych. Informacje te to nic innego jak komunikaty o nowych wydarzeniach z obszaru zainteresowań klienta. „Portal concierge.europ-asistance.pl jest propozycją dla najbardziej wymagających klientów, którzy chcieliby w prosty i szybki sposób mieć dostęp do ekskluzywnych ofert i rekomendacji, przygotowanych specjalnie dla nich. Od teraz mają możliwość skorzystania z interaktywnego i spersonalizowanego serwisu, który dodatkowo oferuje wygodne metody płatności i preferencyjne warunki zakupu w postaci programów rabatowych i zniżek” – mówi Joanna Łazor, Menadżer Sekcji Concierge Europ Assistance Polska.

Concierge potrzebny od zaraz

Usługi concierge są coraz bardziej popularne, w 2014 r. Europ Assistance Polska  zanotowała 30% wzrost zrealizowanych spraw w stosunku do dwóch poprzednich lat. Z usługi concierge korzystają najczęściej Panowie, którzy planują czas dla siebie i swojej drugiej połówki. Do najbardziej popularnych usług należy organizacja biletów na koncerty, do teatru lub biletów lotniczych, organizacja prezentów, rezerwacja stolika w restauracji, czy dostawa kwiatów. Klienci równie często korzystają z usługi concierge, gdy potrzebują pomocy w zorganizowaniu wakacji, rezerwacji hotelu, zaplanowania podróży, czy wycieczki.

Poza standardowymi prośbami, zdarzają się bardziej wyszukane przedsięwzięcia. Przykładem może być organizacja spotkanie z zawodnikami Ligi Włoskiej lub zakup Ferrari na targach motoryzacyjnych w Genewie. Jeżeli klient życzy sobie zdobycia unikatowych rzeczy jak bilety za kulisy koncertu Katy Perry lub papeteria o wartości antykwarycznej – zespół ds. concierge podejmie wszelkie działania by takie produkty zdobyć dla klienta.

Usługi concierge przede wszystkim stanowią dodatek do produktu bankowego dedykowanego dla zamożnych klientów, stąd najczęściej klienci otrzymują je bezpłatnie. Warto jednak podkreślić, że concierge polega na organizacji świadczeń wedle życzenia klienta, za ich realizację klient będzie już musiał zapłacić. 

Nadesłał:

Europ Assistance Polska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl