Rynek call center ma się dobrze. Telmon na dwulecie rozszerza działalność
Łódzka spółka zajmująca się outsourcingiem w zakresie telemarketingu i telesprzedaży obchodziła właśnie dwulecie istnienia na rynku.
Według Artura Kapackiego, prezesa Telmon, branża call center ma olbrzymi potencjał, dlatego firma planuje otwarcie nowego biura w Toruniu, gdzie do końca roku chce zatrudnić około 150 osób, dodatkowo cały czas poszukuje pracowników do swojego biura w Łodzi. Potrzeby są duże – w ciągu dwóch miesięcy pracę w łódzkim oddziale Telmon może znaleźć nawet sto osób.
Telmon pojawił się na rynku w styczniu 2011 roku. Od tego czasu intensywnie się rozwijał, pozyskując nowych klientów, zatrudniając ludzi i prowadząc kampanie telesprzedażowe. Do grona klientów firmy należą m.in. Netia, platforma n, Multibank, mBank, Aspiro. Telmon aktywnie poszukuje również pracowników, oferując im elastyczne godziny pracy i przyjazną atmosferę.
- Wbrew temu, co o Łodzi napisał dziennikarz The Sun, biznes w naszym mieście ma się naprawdę dobrze, czego przykładem jest Telmon – mówi Artur Kapacki, prezes Telmon. – Rozpoczynaliśmy działalność w styczniu 2011 roku z czterema osobami. Dziś jest nas niemal 300, planujemy dalsze zatrudnienia, lista naszych klientów rośnie, otwieramy nowe biuro, tym razem w Toruniu. Wciąż się rozwijamy i nic nie wskazuje na to, aby miało być inaczej.
Razem z firmą rozwija się jej struktura. Nad pracą konsultantów czuwa od października 2012 roku nowy dział monitoringu i jakości rozmów, który dba o stałe podnoszenie jakości wykonywanych w call center połączeń oraz o ujednolicenie standardów rozmów stosowanych w Telmon ze standardami klientów firmy.
- Rynek call center jest perspektywiczny, ale też wymagający, dlatego musimy dbać o poziom obsługi naszych klientów. Sprzedaż przez telefon wciąż zyskuje w naszym kraju na popularności, przede wszystkim dlatego że jest skuteczna. Niemniej jej skuteczność jest uzależniona od jakości przeprowadzanych kampanii telesprzedażowych, co oznacza, że do każdej kampanii trzeba się bardzo dobrze przygotować – tłumaczy Artur Kapacki.
W przygotowaniach pomagają regularne szkolenia konsultantów oraz stały monitoring kampanii, który pozwala na natychmiastowe wyeliminowanie ewentualnych błędów
- Staramy się, aby nasi konsultanci byli świetnie przygotowani. Elementem tego przygotowania do kampanii jest stworzenie w pracownikach poczucia komfortu, dlatego dbamy o dobrą atmosferę w firmie – organizujemy wspólne wyjścia, konkursy, przekazujemy sobie najważniejsze informacje na temat firmy na telmonowym profilu na Facebooku – mówi prezes Telmon.
Specjalizacją Telmon są kampanie sprzedażowo-marketingowe, umawianie spotkań handlowych, przeprowadzanie ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz infolinie, skierowane do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa).
Firma zatrudnia obecnie 270 pracowników, w tym 240 konsultantów.
Nadesłał:
K-myk
|