„Ryzykować trzeba umieć” - przekonuje Vacaloca w kampanii dla domu maklerskiego XTB
Dzięki doskonałemu wyczuciu zmieniających się trendów konsumenckich i niestandardowym pomysłom, agencja Vacaloca zdobyła kolejnego klienta. Do portfolio agencji dołączył dom maklerski X-Trade Brokers.
W wyprodukowanym dla klienta video Vacaloca pokazuje, że „Ryzykować trzeba umieć” i zachęca do korzystania z wiedzy ekspertów w akcji edukacyjnej Odbierz Książkę.
X-Trade Brokers to dom maklerski, który oprócz udostępniania najnowocześniejszych technologii tradingowych i instrumentów finansowych, stawia sobie za cel edukację inwestorów. Organizując działania edukacyjne, współpracuje z ekspertami i praktykami rynku. Firma traktuje działalność edukacyjną jako istotny filar swojej misji i bezpłatnie udostępnia specjalistyczną wiedzę inwestycyjną.
- Wielka Akcja Edukacyjna to projekt, który ma na celu poszerzenie wiedzy i świadomości dotyczącej inwestycji, zarówno wśród początkujących, jak i doświadczonych inwestorów. Solidna edukacja jest podstawą podejmowania trafnych decyzji podczas zarządzania swoimi finansami. Tworząc koncepcję kampanii chcieliśmy w niestandardowy sposób zachęcić do korzystania
z wiedzy doświadczonych praktyków, podkreślając prostą zasadę – jeżeli inwestując chcesz osiągnąć sukces, musisz mieć dobre zaplecze teoretyczne - mówi Piotr Nogal Stategy & Innovation Director Vacaloca.
W ramach akcji Odbierz Książkę można bezpłatnie otrzymać dostęp do dwóch poradników inwestycyjnych. „Forex dla bystrzaków” to kompendium wiedzy dla początkujących inwestorów. „Ryzykować trzeba umieć” to pozycja skierowana do bardziej doświadczonych traderów, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę.
Agencja odpowiedzialna jest również za produkcję spotu wizerunkowego dla wspierającego Wielką Akcję Edukacyjną serwisu analityczno-informacyjnego tradebeat.pl, który dostarcza niezbędne analizy oraz komentarze eksperckie pomocne w procesie podejmowania decyzji inwestycyjnych .
„Traderzy" to osoby lubiące ryzyko, dynamiczne działania i rywalizację. W spocie wizerunkowym postanowiliśmy przedstawić Mistrza Kierownicy, który przygotowuje młodego i zdolnego ucznia do ważnego wyścigu. Brawurowa jazda to oczywiście "trading", ale zaplecze finansowe i zwykłe szczęście nie dają gwarancji zwycięstwa. Tradebeat.pl to portal, za którym stoi rzesza specjalistów i analityków finansowych. To ich wiedza ma duży wpływ na sukces inwestycji "traderów" – mówi reżyser spotu Paweł Zawadzki – Art Director w Vacaloca.
Video viralowe oraz spoty wizerunkowe dostępne są w formie reklamy na Facebooku, na YouTube oraz w sieciach VoD.
Z ramienia agencji Vacaloca działaniami dla XTB zajmuje się zespół Pawła Zawadzkiego. Całość projektu koordynuje Piotr Nogal - Strategy & Innovation Director. W wyniku owocnej współpracy klient zaprosił agencję do nowych, istotnych dla marki projektów.http://www.xtb.pl/ https://www.facebook.com/xtbpl http://tradebeat.pl/ *** Vacaloca to agencja skupiająca synergię marketingu. Zajmuje się tworzeniem zintegrowanych kampanii promocyjnych przy wykorzystaniu e-marketingu oraz działań ATL. Oferuje profesjonalne badania zachowań grup konsumenckich w Internecie, na podstawie których planuje i wdraża angażujące aktywacje. Podąża za nowymi trendami, wykorzystując innowacyjne narzędzia promocji, od marketingu w społecznościach internetowych, reklamy kontekstowej, poprzez produkcję video do Internetu, mobile marketing, buzz marketing, czy promocję w blogosferze. http://vacaloca.pl/
Nadesłał: