SABRE Award 2011 dla Walk&Talk i Liberty Direct


2011-05-19
Agencja PR Walk&Talk oraz Liberty Direct - ubezpieczyciel oferujący polisy przez internet i telefon - zostali laureatami międzynarodowego konkursu public relations SABRE Awards 2011. Nagroda została przyznana za działania komunikacyjne na Facebooku, w kategorii tematycznej advocacy.

SABRE Awards to jedna z najbardziej prestiżowych międzynarodowych nagród w branży public relations. Organizatorem konkursu jest The Holmes Group. Nagrody przyznawane są za programy public relations w wielu kategoriach tematycznych oraz dla najlepszych kampanii z poszczególnych regionów świata. Celem konkursu jest promowanie najwyższych standardów w dziedzinie komunikacji. Walk&Talk jest jedyną polską agencją, nie będącą członkiem międzynarodowej sieci nagrodzoną w tegorocznym konkursie SABRE Awards. Za obsługę Liberty Direct odpowiedzialna jest Ewa Pitera - Account Director w Walk&Talk.

 

“Bardzo cieszymy się, że międzynarodowe jury tak prestiżowego konkursu jak SABRE Awards doceniło profesjonalizm Liberty Direct w działaniach social media. Prowadzenie skutecznych działań komunikacyjnych na Facebooku wymaga zrozumienia specyficznych mechanizmów, jakimi rządzą się media społecznościowe, a także systematyczności, uwagi i błyskawicznej reakcji” - powiedział Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

 

“Komunikacja w społecznościach to coś więcej niż tylko reakcja na głosy fanów. To ciągła interakcja wymagająca bardzo określonych kompetencji i dużej wrażliwości. Ta nagroda potwierdza, że je mamy"  -  komentuje Przemek Staniszewski, managing partner Walk&Talk.

 

To już kolejna nagroda dla Liberty Direct za działania PR. W ubiegłym roku firma została nagrodzona Golden World Awards 2010 organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations (IPRA). Firma otrzymała nagrodę główną w kategorii „Consumer PR for an existing service” za realizację kampanii promującej ofertę ubezpieczeń komunikacyjnych. W 2009 roku firma została laureatem konkursu IPRA Golden World Awards w kategorii Corporate Responsibility za realizację kampanii „Taksówka z fotelikiem”.

 

___________________________________________________________________________

Walk&Talk to zespół doświadczonych konsultantów, którzy swoją wiedzę wynieśli z najlepszych polskich i międzynarodowych agencji public relations. Firma dostarcza kompleksowe rozwiązania komunikacyjne w zakresie Product PR, Corporate Communications, Issue and Crisis Management, CSR oraz Social Media. Jest częścią grupy marketingowej Walk Group, w skład której wchodzi agencja reklamowa oraz agencja event marketingu. Do grona klientów agencji należą m.in.: Nikon, home.pl, pkt.pl, BPH TFI, Liberty Direct, Dove Men+Care, Rexona, Podravka.

 

Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2010 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 133,6 mln PLN. Firma ubezpieczyła już blisko 200 tys. pojazdów. Oferta Liberty Direct obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 – Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.

www.libertydirect.pl

Nadesłał:

Liberty Direct

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl