SALES LINK dla Paluszków Lubella


SALES LINK dla Paluszków Lubella
2012-05-17
Agencja fileld marketingowa SALES LINK odpowiada za akcję promocyjną dla Paluszków Lubella (Grupa Maspex Wadowice). Działania pod hasłem Wypieczony rozdaje nagrody potrwają do końca czerwca 2012 roku.
SALES LINK odpowiada za kreację, koncepcję, mechanizm i obsługę promocji. Agencja jest także autorem bohatera akcji – postaci Wypieczonego, rozrywkowego Paluszka Lubelli. Codziennie przez dwa miesiące, wszystkim lubiącym smaczne przekąski i dobrą zabawę, Wypieczony rozdaje atrakcyjne nagrody: iPody nano. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy kupić paczkę Paluszków Lubella, zachować paragon, a następnie – tuż po pełnej godzinie – wysłać SMS z numerem paragonu. Każdego dnia wygrywają trzy osoby, które najszybciej wyślą SMS.

Szczegóły promocji i regulamin znajdują się na www.lubella.pl

SALES LINK pracuje dla marketera od 2011 roku.
 






Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl