SALES LINK eventowo dla Volkswagen Bank Polska


SALES LINK eventowo dla Volkswagen Bank Polska
2012-06-06
Agencja field marketingowa SALES LINK wygrała przetarg na obsługę eventową Volkswagen Bank Polska, zostając tym samym jego wiodącą agencją eventową. SALES LINK pokonała w przetargu cztery inne agencje. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
SALES LINK odpowiada m.in. za kreację i realizację eventów dla Volkswagen Bank Polska, a także pomoc w obecności na targach i innych wydarzeniach branżowych.

Wybór tak doświadczonego dostawcy usług eventowych, jakim jest SALES LINK, podyktowany jest przede wszystkim faktem dużej elastyczności agencji w działaniu, od obsługi małych kameralnych spotkań biznesowych po masowe spotkania sprzedawców. Dzięki temu, że agencja bacznie słucha potrzeb klienta, wiążemy duże nadzieje z naszą współpracą zarówno w kwestii organizacji, jak
i analizy efektywności biznesowej eventów i spotkań  – powiedziała Anita Bujanowska, ekspert ds. marketingu Volkswagen Bank Polska.

W ramach dotychczasowej współpracy z Volkswagen Bank Polska, agencja SALES LINK w kwietniu br. zrealizowała event dla sprzedawców samochodów używanych.






Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl