SALES LINK eventowo dla Volkswagen Bank Polska
Agencja field marketingowa SALES LINK wygrała przetarg na obsługę eventową Volkswagen Bank Polska, zostając tym samym jego wiodącą agencją eventową. SALES LINK pokonała w przetargu cztery inne agencje. Umowę podpisano na czas nieokreślony.
Wybór tak doświadczonego dostawcy usług eventowych, jakim jest SALES LINK, podyktowany jest przede wszystkim faktem dużej elastyczności agencji w działaniu, od obsługi małych kameralnych spotkań biznesowych po masowe spotkania sprzedawców. Dzięki temu, że agencja bacznie słucha potrzeb klienta, wiążemy duże nadzieje z naszą współpracą zarówno w kwestii organizacji, jak
i analizy efektywności biznesowej eventów i spotkań – powiedziała Anita Bujanowska, ekspert ds. marketingu Volkswagen Bank Polska.
W ramach dotychczasowej współpracy z Volkswagen Bank Polska, agencja SALES LINK w kwietniu br. zrealizowała event dla sprzedawców samochodów używanych.
Informacje o SALES LINK
SALES LINK funkcjonuje w ramach struktury agencji marketingu zintegrowanego TEQUILA – od 2004 roku jako niezależny brand. Agencja realizuje projekty field marketingowe, wykorzystując działania i narzędzia pozwalające na bezpośrednią prezentację produktu lub marki konsumentowi i wywołanie u niego impulsu zakupowego. W portfolio SALES LINK znajdują / znajdowały się takie marki jak m.in.: Bridgestone, Dr Oetker, Tyskie, Coca Cola, Maxwell House, Lurpak, Chata Polska, Colgate, Knorr, Nivea, Axe, Reebok, Wedel, Lubella, Hoop, Żubr czy Żywiec Zdrój.
Nadesłał:
joannat
|