SALES LINK niestandardowo dla Novartis


2013-01-23
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wygrała przetarg na prowadzenie działań BTL wspierających launch nowego leku OTC Excedrin MigraStop z portfolio grupy Novartis. Agencja odpowiedzialna jest m.in. za stworzenie KV oraz materiałów POS.

Excedrin MigraStop wszedł na rynek polski pod koniec 2012 roku. Jest to lek dostępny bez recepty, znany dotąd m.in. w Stanach Zjednoczonych (pod nazwą Excedrin Migraine). Specyfik ma zrewolucjonizować rynek preparatów przeciwbólowych i przeciwmigrenowych, gdyż jako jedyny lek przeciwbólowy bez recepty zwalcza wszystkie objawy migreny (silny ból głowy, nudności, nadwrażliwość na światło i dźwięk).

 

SALES LINK odpowiada za przygotowanie działań BTL wspierających launch produktu. Agencja wygrała przetarg dzięki przygotowaniu szeregu propozycji dopasowanych do trudnego kanału dystrybucji, jakim są apteki. SALES LINK pokonał w przetargu trzy inne agencje.

 

Agencja jest autorem KV oraz materiałów POS. SALES LINK przygotował także strategię wsparcia produktu skierowaną do farmaceutów oraz materiały edukacyjne dla pacjentów. W ramach prowadzonych działań, agencja zorganizowała również nowoczesną i multimedialną konferencję sprzedaży oraz zaadaptowała film nt. migreny, dostępny także w 3D.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl