SALES LINK ponownie dla marki Philips


2013-09-12
Agencja SALES LINK, specjalizująca się w kompleksowym wsparciu sprzedaży, wygrała kolejny przetarg na prowadzenie aktywacji dla marki Philips. SALES LINK odpowiada za całościową obsługę promocji konsumenckiej dla kategorii Hair Care.

SALES LINK przygotował kolejną promocję konsumencką dla marki Philips. Po akcji „Festiwal dźwięku” agencja zajęła się obsługą aktywacji pod hasłem „Pokochaj swoje włosy”, która potrwa do 31 października. W ramach prowadzonych działań, za zakup dowolnego produktu do pielęgnacji i stylizacji włosów marki Philips powyżej 89 albo 159 zł, konsumenci otrzymają męski lub damski zapach Mexx lub Lacoste. Aby otrzymać upominki, należy przesłać na wskazany w regulaminie adres kod kreskowy, kopię paragonu oraz wypełniony kupon. 

 

SALES LINK odpowiada za całkowitą obsługę promocji. Do zadań agencji należy m.in. wysyłka nagród, koordynacja zgłoszeń oraz weryfikacja dokumentów.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl