Saloniki prasowe z myślą o turystach


2014-07-31
Saloniki prasowe Kolportera i salony Top-Press jak co roku przygotowały ofertę wakacyjną adresowaną do turystów. W tym roku nowością są preparaty przeciwko komarom i kleszczom – płyn oraz spray, oba o nazwie Kontra.
Zarówno płyn, jak i spray są dostępne w całej sieci handlowej Kolportera. Dwa inne produkty trafiły natomiast do wybranych punktów sieci handlowej. Są to plastry turystyczne Quick oraz środek na chorobę lokomocyjną Automotive. W ofercie wszystkich saloników znalazły się także trzy rodzaje prezerwatyw „You&Me”.
Wszystkie wymienione produkty są dostarczane przez firmę Abpol i będą dostępne w salonikach i Top-Pressach do września br.  
 
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter jest właścicielem 811 saloników prasowych i 177 salonów Top-Press, a także sieci franczyzowej Traf Press.

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl