SALTPEPPER BRAND DESIGN DLA CIECH SARZYNA – NATURALNA ODSŁONA MARKI ZIEMOVIT
Agencja SaltPepper Brand Design była odpowiedzialna za przygotowanie kompleksowego systemu opakowań nowej linii oraz komunikacji dla marki Ziemovit.
Celem było stworzenie projektu, który podkreśli prośrodowiskowy charakter produktów, z zachowaniem spójności wizualnej z dotychczasową identyfikacją graficzną marki.
Nowa linia Ziemowit Natruralny uzupełniająca dotychczasowe porfolio marki, należącej do CIECH Sarzyna S.A. (Grupa CIECH), to produkty organiczne i naturalne przeznaczone do pielęgnacji roślin w ogrodzie, na działce i na balkonie.
Zgodnie z najnowszymi trendami funkcjonującymi na rynku, agencja zastosowała naturalne, inspirowane przyrodą zestawienia kolorystyczne. Ikony oraz benefity produktów zostały uporządkowane i uproszczone tak, by konsument mógł w intuicyjny sposób odnaleźć najważniejsze informacje o produkcie.
„Zastosowana kolorystyka oraz symbolika wpisują się w dotychczasową linię produktów Ziemovit. Jednak ich charakter jednoznacznie sugeruje, że mamy do czynienia z produktami pochodzenia naturalnego. Wypracowany układ linii opakowań sprzyja łatwej, przyjaznej i precyzyjnej identyfikacji produktu oraz jego zastosowania. Zależało nam na tym, by klient, kupując produkty Ziemovit Naturalny, miał poczucie, że są one bezpieczne dla roślin, ludzi i zwierząt” – mówi Aleksander Koczy, Design & Development Director w SaltPepper Brand Design.
„Zadbaliśmy, aby system identyfikacji wizualnej produktów był spójny z komunikacją marki. To bardzo istotny aspekt, na który zwracamy szczególną uwagę w czasie procesu projektowania” – dodaje Grzegorz Brzóska, Strategy & Business Development Director w SaltPepper Brand Design.
"Po raz kolejny realizujemy projekt z agencją SaltPepper Brand Design. Tym razem wyzwaniem było stworzenie nowego systemu opakowań dla linii naturalnej pod marką Ziemovit. We współpracy nad tym projektem szczególnie doceniamy profesjonalizm i terminowość realizacji założonych działań. Zespół SaltPepper to sprawdzony partner oraz ekspert, który ma wysokie kompetencje i wspiera klienta na każdym etapie projektu” – podkreśla Jacek Skwira Dyrektor Marketingu, Dział Marketingu Agro.
Grupa Chemiczna CIECH jest jednym z liderów europejskiego rynku chemicznego. Znajduje się w pierwszej pięćdziesiątce największych organizacji gospodarczych w Polsce.
CIECH Sarzyna jest jedną z kluczowych spółek Grupy CIECH i filarem jej segmentu organicznego. W 2017 roku obchodziła swoje 80-lecie. CIECH Sarzyna specjalizuje się w produkcji środków ochrony roślin (AGRO) oraz żywic. Pełen asortyment wyrobów obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych. Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu AGRO: Chwastox, Agrosar 360SL oraz ZIEMOVIT. Firma, poza europejskimi, obsługuje także rynki w Azji i Australii.
Nadesłał:
solskibm2016
|