San Markos dla LOT Catering
Agencja reklamowa San Markos (www.sanmarkos.pl) realizuje projekt z obszaru architektury marki dla LOT Catering.
Agencja San Markos będzie odpowiedzialna za opracowanie elementów architektury marki dla nowych brandów spółki LOT Catering z Grupy LOT. Projekt realizowany jest pod kierunkiem dyrektorów kreatywnych: Michała Bergera i Tomasz Chojnackiego.
O wyborze San Markos na partnera w tym projekcie zadecydowało doświadczenie firmy w projektowaniu identyfikacji wizualnej. San Markos jest ekspertem w dziedzinie brand design oraz opracowaniu identyfikacji wizualnej firm. Projekty Michała Bergera w dziedzinie brand desing zdobywają wyróżnienia w międzynarodowych konkursach. W 2009 roku jego prace zwyciężyły w konkursie Stevie Award 2009 w kategorii Best Corporate Identity/Branding Design. Loga zaprojektowane przez Michała Bergera, dyrektora kreatywnego San Markos publikują też prestiżowe, światowe tytuły prasowe takie jak np. magazyn Graphic Design USA i Logolounge.
„W mojej pracy nad logotypami i architekturą marki kieruję się przede wszystkim tym, jaką funkcję ma spełnić tworzony przeze mnie projekt. Najważniejsze by logo oddawało istotę marki, a nie chwilową modę lub wizję artystyczną. Dobry znak graficzny powinien być odporny na chwilowe trendy, choć oczywiście musi też pasować do swoich czasów. Z pewnością w naszym nowym projekcie będę się kierował powyższymi zasadami.” – podkreśla Michał Berger, Dyrektor Kreatywny agencji reklamowej San Markos.
LOT Catering Sp. z o.o. jest spółką należącą do Grupy LOT, jej właścicielem są Polskie Linie Lotnicze LOT S.A. Spółka funkcjonuje od 1992 roku, a jej głównym obszarem działania jest świadczenie kompleksowej obsługi linii lotniczych w zakresie cateringu lotniczego, w tym produkcji posiłków, ich kompletacji i dostawie na pokłady samolotów, a także świadczenie innych komplementarnych usług na rzecz klientów lotniczych.
Drugim obszarem działalności firmy są szeroko rozumiane usługi cateringowe, a więc prowadzenie punktów gastronomiczno – handlowych takich jak: bufety, stołówki czy restauracje pracownicze, usługi bankietowe i „party service”, produkcja i sprzedaż posiłków bądź produktów żywnościowych na zamówienia oraz poprzez sklep internetowy.
Główną siedzibą spółki jest jeden z największych w Polsce obiektów cateringowych, zlokalizowany w Warszawie, w sąsiedztwie portu lotniczego Warszawa - Okęcie. Spółka posiada także oddziały w kilku głównych portach lotniczych – w Krakowie, Gdańsku, i Poznaniu, a także spółkę zależną operująca w porcie lotniczym Katowice Pyrzowice.
LOT Catering wykorzystując nowoczesny sprzęt gastronomiczny i stosowane w gastronomii technologie, produkuje rocznie ok. 10 mln różnorodnych posiłków, w tym także wyroby cukiernicze.
SAN MARKOS (www.sanmarkos.pl) zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Projekty realizowane przez agencję zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (Golden Drum, Epica Award, Złote Orły, Złote Spinacze, Spotlight Award, Stevie Inetrantional Business Award). Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, Gadu AIR, Neinver (centra outlet FACTORY), Budimex, AMS, Bosch, Olympus, OBI, Burger King, Multikino, Sony i Telekomunikacja Polska.