San Markos promuje poznańską Galerię Malta
Rusza kampania reklamowa promująca otwarcie poznańskiej Galerii Malta przygotowana przez agencję San Markos. Hasłem przewodnim kampanii wspierającej uruchomienie największego centrum handlowego w zachodniej Polsce jest „I love Malta”.
Agencja San Markos – Republika Dobrej Marki (www.sanmarkos.pl) odpowiada za opracowanie strategii i linii kreatywnych kampanii promocyjnej otwarcia Galerii Malta oraz przygotowanie i wdrożenie działań reklamowych związanych z wydarzeniem. W pierwszej fazie kampanii rozpoczętej w lutym b.r. na nośnikach outdoorowych i w prasie pojawiły się reklamy teaserowe oparte na grze słów. Hasła „I love woda, I love moda”, czy „I love natura, I love kultura” nawiązywały do połączenia oferty handlowo - rozrywkowej Galerii Malta z jej wyjątkowym położeniem w pobliżu jeziora Maltańskiego – miejsca powszechnie łączonego w Poznaniu z kulturą i rekreacją. Z początkiem marca hasła kampanii teaserowej zostały zastąpione wspólnym tytułem całej kampanii - „I love Malta”.
„Bardzo zależało nam na podkreślaniu korzyści wynikających z wyjątkowego położenia Galerii Malta” – komentuje Michał Berger, dyrektor kreatywny agencji San Markos – Republika Dobrej Marki – „Poznańska Malta kojarzy się z wypoczynkiem, wydarzeniami kulturalnymi, rozrywką – komunikację Galerii chcieliśmy utrzymać w odpowiednim klimacie, nawiązując do atutów związanych z jej lokalizacją”.
Kampania skierowana jest do mieszkańców Wielkopolski w wieku 15-45 lat i prowadzona jest z użyciem wielu mediów: nośników outdoorowych, prasy regionalnej, Internetu, radia. Elementem zaprojektowanej przez San Markos akcji jest też wykorzystanie niestandardowych nośników. Ambientowe kreacje znajdą się m.in. na poruszających się po mieście samochodach Smart, wózkach kolporterów bezpłatnej prasy.
„Otwarcie jednego z największych centrów handlowych w Polsce to olbrzymie przedsięwzięcie. Przemyślana kampania reklamowa to konieczny warunek jego sukcesu” – komentuje Magdalena Czaja, prezes agencji San Markos – Republika Dobrej Marki – „Wierzymy, że z naszą pomocą Galeria Malta już niedługo stanie się jednym z najczęściej odwiedzanych miejsc w Poznaniu.”
Za kreację kampanii odpowiedzialny był zespół, w skład którego wchodzą: Michal Berger - Dyrektor Kreatywny, Tomek Chojnacki - Dyrektor Kreatywny, Agata Grosicka - Senior Copywriter i Andrzej Kownacki - Senior Art Director. Za client service odpowiadają Tomek Dembinski - Client Service Director, Mariola Gorka - Senior Account Executive, Agnieszka Kozlowska - Account Executive, Kasia Borkowicz - Junior Account Executive.
Zakup mediów powierzony został domowi mediowemu Media On. Otwarcie Galerii odbędzie się 25 marca, a kampania reklamowa promująca otwarcie Galerii potrwa do końca kwietnia 2009 r.
Galeria Malta to największe centrum handlowe w zachodniej Polsce, zarządzane przez firmę Neinver. Celem kampanii promującej Galerię Malta jest poinformowanie mieszkańców Poznania o nowym miejscu, które pojawiło się na mapie miasta oraz budowanie pozytywnej atmosfery wokół jego otwarcia. Komunikacja ma podkreślać wyjątkowy charakter nowego centrum handlowo-rozrywkowego oferującego modne i popularne marki z całego świata, a dzięki stopniowaniu przekazów informacyjnych rozbudzać ciekawość odbiorców oraz chęć odwiedzenia nowego centrum.
NEINVER jest hiszpańską firmą zajmującą czołową pozycję na europejskim rynku nieruchomości. W Polsce działa od 2000 roku, a główną inwestycją prowadzoną obecnie przez firmę jest poznańska Galeria Malta - największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce.
Firma NEINVER koncentruje swoją aktywność na inwestowaniu, zarządzaniu i budowaniu obiektów w głównych segmentach rynku nieruchomości, wśród których są m.in. kompleksy biurowe i parki przemysłowe. Ponadto – promuje, zarządza i komercjalizuje duże kompleksy obejmujące parki handlowo-rozrywkowe i centra outlet. Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncept centrum outlet na rynki: hiszpański i polski. Obecnie firma jest liderem w zarządzaniu centrami outlet w Hiszpanii i jedną z czołowych firm specjalizujących się w tym zakresie na rynku europejskim. Firma konsekwentnie rozwija działalność na rynkach międzynarodowych, rozszerza każdy obszar swojej działalności, oferując klientom na rynkach lokalnych globalne rozwiązania z zakresu rynku nieruchomości. Obecnie NEINVER działa w Hiszpanii, Włoszech, Polsce, Portugalii i w Niemczech.
SAN MARKOS – REPUBLIKA DOBREJ MARKI zajęła I miejsce w badaniu satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych - SMILE CHECK, organizowanym przez SAR i miesięcznik Press w 2008 i 2007 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja pełni funkcję vice-przewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy oraz zasiada w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. W portfolio agencji znajdują się m.in.: SEB TFI, RWE Stoen, Budimex, AMS, Bosch, Purmo, OBI, Burger King, Sony i Telekomunikacja Polska.