San Markos wyróżniona za najbardziej nagradzaną kampanię roku
Kolejna nagroda trafiła do rąk agencji San Markos. Magazyn Media i Marketing Polska przyznał wyróżnienie specjalne za najbardziej nagradzaną kampanię roku. Agencja San Markos twórca projektu „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live", dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego otrzymała wyróżnienie specjalne przyznane przez Magazyn Media i Marketing Polska za najbardziej nagradzaną kampanię roku. Projekt autorstwa agencji San Markos realizowany wspólnie z On Board PR został uhonorowany na wczorajszej uroczystej gali Agencji Reklamowych i Domów Mediowych 2011.
W imieniu agencji nagrodę odebrali Johan H. Ohlson (Creative Director), Jan Mosiejczuk (Head of Strategy), Karol Gajewski (Account Director), Jakub Budek (Partner). Wyróżnienie specjalne przyznane przez Media i Marketing Polska dołączy do grona blisko 30 nagród, które agencja San Markos zdobyła na przełomie lat 2009 - 2010 w międzynarodowych oraz polskich konkursach. Na swoim koncie ma takie wyróżnienia jak m.in.: Cannes Lions, EFFIE, Epica, Golden Drum, KTR, Media Trendy, Złote Orły, Kreatura, Złote Spinacze oraz SABRE Awards i Magellan Awards. „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live" to najczęściej nagradzana i najwyżej oceniana kampania w dziejach polskiego rynku reklamy.
„Kumpel z Przeszłości" to projekt agencji San Markos zrealizowany wspólnie z firmą On Board PR i Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego. Na portalu społecznościowym Facebook stworzono dwa profile dwojga młodych ludzi - „Sosny" i „Kostka" - fikcyjnych powstańców. Aktualizowane codziennie, do końca Powstania (początek października) stanowiły prywatną kronikę Powstania Warszawskiego widzianego oczami dwojga młodych ludzi. „Kostek" i „Sosna" pisząc językiem ówczesnej młodzieży, opowiadali o swoich codziennych przeżyciach oraz umieszczali zdjęcia i filmy odzwierciedlające atmosferę tamtego okresu. Dzięki temu udało się wykorzystać nowe technologie do zakrzywienia czasu i podróży do 1944 roku. „Kostek" i „Sosna" stali się jednymi z najpopularniejszych postaci prywatnych na polskim Facebooku. Ich losy śledziło niemal 4000 przyjaciół, którzy komentowali ich wpisy i toczyli żywe dyskusje na temat Powstania.
SAN MARKOS (www.sanmarkos.pl) - najbardziej utytułowana polska agencja reklamowa 2009/2010. Projekty realizowane przez San Markos zdobyły wiele nagród zarówno w polskich, jak i międzynarodowych konkursach reklamowych i marketingowych (m.in. Cannes Lions, EFFIE, Golden Drum, Epica Award, KTR, Media Trendy). Dwukrotnie uznana przez klientów za najlepszą agencję reklamową w Polsce (badanie Smile Check 2007 i 2008) w rankingu organizowanym przez SAR i miesięcznik Press. Znalazła się również w pierwszej piątce rankingu najczęściej polecanych przez klientów, agencji reklamowych, opublikowanym przez Media&Marketing Polska w 2010 roku. Prezes agencji Magdalena Czaja zasiada w zarządzie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR, pełni również funkcję wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy, jest członkiem Komitetu Effie, zasiadała w kapitule programu Firma Przyjazna Klientowi. Nominowana do nagrody „Bizneswoman Roku 2009" organizowanego przez Radio PIN i Sukces Pisany Szminką. W 2010 r. otrzymała tytuł „Człowiek Reklamy 2010", cenionego magazynu marketingu i sprzedaży Brief. W portfolio agencji znajdują się m.in.: RWE, OBI, Budimex, Siemens, Olympus, Gadu-Gadu, Multikino, Telekomunikacja Polska, Miasto Stołeczne Warszawa, Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. San Markos działa w ramach grupy skupiającej m.in. agencję PR - On Board PR Ecco Network (www.onboard.pl) i agencję interaktywną - Think Kong (www.thinkkong.pl)
Dodatkowych informacji udzielają:
Dariusz Chrzanowski
On Board San Markos Group Sp. z o.o.
01-141 Warszawa, ul. Wolska 88
tel.: (22) 321 51 00
e-mail.: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl