SAP ERP z dedykacją dla dealerów Peugeot Citroen


SAP ERP z dedykacją dla dealerów Peugeot Citroen
2015-02-28
Trwają prace nad przygotowaniem dedykowanego rozwiązania SAP dla PSA Peugeot Citroën w Kolonii. Hicron prowadzi prace programistyczne przy wprowadzeniu autorskiego systemu PSA, które będzie wspierać pracę placówek detalicznych PSA w Niemczech.
 W 2015r. system zostanie uruchomiony w około 50 jednostkach na terenie Niemiec. To kolejny zagraniczny projekt firmy Hicron w sektorze automotive.

Wybrane przez klienta rozwiązanie to Dealer Management System (system zarządzania stacją dealerską) oparte na standardowych modułach systemu SAP ERP. System DMS pierwotnie został przygotowany dla punktów detalicznych PSA Peugeot Citroën we Włoszech. Aplikacja ma za zadanie poprawić przepływ pracy u dealerów, a także obsługę bieżących procesów biznesowych w salonach sprzedaży producenta.

Pierwsze wdrożenie na rynku niemieckim miało miejsce w Saarbrücken w 2013 r., a kolejne − z udziałem firmy Hicron − rozpoczęto 1 sierpnia 2014 roku w Kolonii. Do końca 2015 roku prace wystartują we wszystkich placówkach detalicznych w Niemczech − to w sumie 50 jednostek.
To kolejny ważny projekt firmy Hicron w sektorze automotive. Nasze kompetencje w tej branży potwierdzają liczby: blisko 60% dochodu Hicron pochodzi z zagranicy, głównie od klientów z sektora motoryzacyjnego, jesteśmy także wskazywani przez SAP jako ekspert w dziedzinie rozwiązań IT dla branży automotive. Doskonałą znajomość rynku łączymy z rozpoznaniem potrzeb jego uczestników: poczynając od producentów pojazdów, poprzez importerów, dealerów, dostawców części, a kończąc na kliencie. Posiadamy rozległą wiedzę na temat warunków prawnych w innych krajach, potrafimy też skutecznie radzić sobie z barierami językowymi i kulturowymi, dlatego realizujemy projekty także w międzynarodowych zespołach − w tym przypadku w obrębie współpracy z PSA Peugeot Citroën w Niemczech i we Włoszech − mówi Remigiusz Efinowicz, Partner Zarządzający w Hicron.
Głównym efektem działań Hicron będzie podniesienie jakości pracy w systemie: prędkości wykonywania zadań, usprawnienia obsługi klienta, automatyzacji poszczególnych procesów oraz rozbudowa funkcjonalności systemu. Firma jest odpowiedzialna m. in. za wdrożenie dwóch interfejsów, a także za wprowadzenie nowych raportów w zakresie danych dotyczących samochodów, pozyskiwanych przekrojowo z dokumentacji sprzedażowej i serwisowej.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/erp/sap_erp_z_dedykacja_dla_dealerow_peugeot_citroen.html

Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl