SAP przedstawia aktualizacje coraz liczniejszej oferty rozwiązań w chmurze
Firma SAP AG przedstawiła ważne aktualizacje do swojej rozwijającej się oferty rozwiązań do przetwarzania w chmurze, w tym do usług udostępniania aplikacji biznesowych oraz do pakietu do obsługi przetwarzania w chmurze pod nazwą SAP Business ByDesign®. HANOWER, Niemcy, 6 marca 2012 r. —
Zarówno nowi, jak i dotychczasowi klienci, z zainteresowaniem przyjmują zestaw rozwiązań firmy SAP do przetwarzania w chmurze, w tym rozwiązania SAP® Sourcing OnDemand i SAP® Sales OnDemand oraz najnowszy produkt ― rozwiązanie SAP® Travel OnDemand. Informacja ta została ogłoszona na targach CeBIT 2012 odbywających się w dniach 6‑10 marca w Hanowerze.
SAP Travel On-Demand już dostępne
Rozwiązanie SAP Travel OnDemand ma pomóc pracownikom, którzy często podróżują służbowo, sprawniej organizować wyjazdy, zapewnić większą kontrolę nad wydatkami i szybciej uzyskiwać zwrot poniesionych kosztów, a także zachować zgodność z wewnętrznymi przepisami firmy. Rozwiązanie dostępne jest już w Niemczech i Stanach Zjednoczonych.
Aktualizacja do rozwiązania SAP Business ByDesign zwiększy możliwościpakiety SAP® Best Practices, aby obniżyć ryzyko i zapewnić jeszcze większą spójność infrastruktury. Klienci korzystający z rozwiązania SAP Business ByDesign mogą teraz dostosowywać system i konfigurować go odpowiednio do potrzeb różnych branż bez potrzeby modyfikacji oprogramowania, a klienci mogą uzyskiwać dostęp do systemu z dowolnego miejsca, z poziomu urządzeń mobilnych i podłączonych do Internetu. Najnowsza wersja rozwiązania SAP Business ByDesign zawiera m.in. następujące rozszerzenia: · Dodatkowa obsługa urządzeń iPad i iPhone: użytkownicy mobilni mają teraz dostęp do funkcji takich jak katalog handlowy, zarządzanie klientami, zarządzanie potencjalnymi klientami i okazjami handlowymi, a także zarządzanie czasem i wydatkami. · Rozszerzone możliwości usługodawców świadczących usługi specjalistyczne: do nowych funkcji należą m.in. rozszerzone metody rozliczania projektów klientów, rozszerzone zasady rozpoznawania przychodów z umów z klientami oraz zaawansowana analiza wartości wypracowanej (earned value analysis) czyli analiza przebiegu projektów oraz rozszerzone zarządzanie zasobami. Funkcje te zapewnią dodatkowe korzyści firmom zajmującym się realizacją projektów oraz świadczeniem usług zarządzanych. · Większe wsparcie dla firm dystrybucyjnych i produkcyjnych: obecnie dostępne są nowe możliwości, takie jak obsługa logistyczna podmiotów zewnętrznych, obsługa realizacji dostaw, obsługa logistyczna zidentyfikowanych zapasów oraz ocena zapasów materiałów podstawowych (sub-material). · Dodatkowe, dostarczane przez partnerów mikrorozwiązania branżowe: w sklepie internetowym SAP® Store jest teraz dostępnych ponad 120 opracowanych przez partnerów rozwiązań do systemu SAP Business ByDesign. · Zwiększenie możliwości integracji podmiotów zależnych dużych przedsiębiorstw: firma SAP uruchamia nowy program pilotażowy mający na celu zapewnienie pełniejszej integracji rozwiązania SAP Business ByDesign z systemem kadrowym i oprogramowaniem analitycznym stosowanym w dużych firmach, które stanowią rozwijający się segment rynku zainteresowanego pakietem do przetwarzania w chmurze. Nowa wersja rozwiązania SAP Sourcing OnDemand zapewnia standardową integrację z aplikacją SAP® SRM Najnowsza wersja rozwiązania SAP Sourcing OnDemand (wave 9) zapewnia w konfiguracji standardowej integrację z aplikacją do zarządzania kontaktami z dostawcami SAP® Supplier Relationship Management (SAP SRM), aby pomóc klientom w uzyskaniu większych oszczędności oraz w zapewnieniu większej zgodności z przepisami. Nowa wersja rozwiązania SAP Sourcing OnDemand, przeznaczona dla specjalistów ds. zaopatrzenia, jest wyposażona w funkcje, które umożliwiają wyszukiwanie bardziej konkurencyjnych źródeł zaopatrzenia, umożliwiając klientom zwiększenie efektywności zaopatrzenia. Rozwiązanie pozwala klientom skutecznie realizować zaopatrzenie strategiczne oraz zarządzać umowami i dostawcami ― wszystkie te obszary mają istotny wpływ na obniżenie całkowitych kosztów firmy. W zapowiadanej wersji rozwiązania SAP Sales OnDemand (wave 3) firma SAP planuje wdrożyć następujące funkcje: · Fabryczna integracja z aplikacją SAP® Customer Relationship Management (SAP CRM), która ma umożliwić klientom wykorzystanie transakcyjnych możliwości oprogramowania SAP® Business Suite, zapewniając jednocześnie ochronę wcześniejszych inwestycji w infrastrukturę wdrożoną w siedzibie klienta. · Obsługa systemu Android, najszybciej rozwijającego się systemu operacyjnego do urządzeń mobilnych. Pozwoli to jeszcze bardziej rozszerzyć ofertę rozwiązań mobilnych, dzięki czemu handlowcy będą mogli na bieżąco, bez żadnych dodatkowych kosztów, aktualizować posiadane kluczowe informacje handlowe z poziomu swoich ulubionych urządzeń mobilnych. · Nowe scenariusze „co się stanie, jeśli”, które pozwolą handlowcom precyzyjniej określić, jakie działania pomogą im szybciej osiągnąć wyznaczony plan sprzedaży. · Obsługa języka włoskiego i portugalskiego. Firma SAP poinformowała też równolegle o wprowadzeniu na rynek nowego rozwiązania do przetwarzania w chmurze SAP® Business One OnDemand. Produkt ten, oparty na odnoszącej duże sukcesy rynkowe aplikacji SAP Business One, jest przeznaczony dla niewielkich przedsiębiorstw zainteresowanych minimalizacją kosztów początkowych oraz obniżeniem kosztów operacyjnych infrastruktury informatycznej. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w informacji prasowej pt. „SAP wprowadza na rynek rozwiązanie SAP® Business One OnDemand, które zwiększy możliwości biznesowe partnerów firmy”. Więcej informacji na temat rozwiązań firmy SAP do przetwarzania w chmurze można znaleźć w serwisie sap.com, na stronie poświęconej przetwarzaniu w chmurze (Cloud Computing). Dodatkowe informacje, w tym także na temat wydarzeń odbywających na targach CeBIT 2012 i prezentowanych na nich nowości, można znaleźć w serwisie prasowym imprezy.
Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito