SAP wprowadza znaczące innowacje w aplikacjach branżowych udostępnianych w chmurze
Nowe rozwiązania pozwalają klientom prowadzić działalność z odpowiednią prędkością i w odpowiednim kierunku
ORLANDO, Floryda (USA) — 15 maja 2013 r. — Firma SAP AG wprowadziła znaczne innowacje w ofercie aplikacji branżowych udostępnianych w chmurze. Firmy dążą do uproszczenia wdrażanych rozwiązań technologicznych, odchodząc od doraźnych zakupów na rzecz strategicznych inwestycji w jedną platformę, co obejmuje zarówno środowiska instalowane lokalnie, jak i systemy zarządzane i udostępniane w chmurze. SAP zaprezentował wczoraj swoją wizję ujednoliconej strategii przetwarzania w chmurze, która ma pomóc przedsiębiorstwom w wykorzystaniu i rozbudowaniu istniejących inwestycji oraz ujednoliceniu na tej samej platformie — SAP HANA® Cloud — rozwiązań przetwarzanych w chmurze i tych, które obsługują taki model przetwarzania.
SAP udostępnia najszerszą ofertę aplikacji branżowych przetwarzanych w chmurze, zapewniając ponad 29 milionom użytkowników rozbudowane możliwości i funkcje w czterech głównych obszarach: personel, klienci, finanse i dostawcy. Oferta ta obejmuje produkty spółek należących do SAP: Ariba i SuccessFactors, a także rozwiązania SAP® Cloud for Customer (poprzednio: SAP Customer OnDemand), SAP® Cloud for Financials (poprzednio: SAP Financials OnDemand) oraz SAP Business ByDesign®.
„Rozwiązania SAP przetwarzane w chmurze zapewniają nam szybkość działania, pozwalającą w bezprecedensowy sposób reagować na potrzeby klientów i wchodzić w interakcje z nimi” — powiedziała Krissy Espindola, prowadząca dział zarządzania wiedzą i wsparcia klientów serwisów społecznościowych w firmie T-Mobile. „Wypróbowaliśmy inne rozwiązania dostępne na rynku i zdecydowaliśmy się wybrać SAP, ponieważ jest to produkt najwyższej jakości, umożliwiający szybkie wdrażanie i zapewniający ogromny komfort pracy”.
Platforma SAP HANA Cloud umożliwia wdrożenie holistycznej strategii integracji. Klienci mogą skorzystać z gotowych pakietów integracyjnych zawierających szablony sprawdzonych procedur, aby uzupełnić zainstalowane lokalnie oprogramowanie SAP o aplikacje branżowe przetwarzane w chmurze oraz najlepsze w swojej klasie aplikacje innych firm. Takie podejście skraca czas potrzebny na wdrażanie i redukuje całkowity koszt posiadania, a ponadto zapewnia komfort wynikający ze świadomości, że SAP monitoruje system, zapewnia obsługę techniczną i zarządza aktualizacjami i modernizacjami.
„W naszych czasach zbyt wolne działanie to szybka droga do upadku firmy” — powiedział Lars Dalgaard, członek zarządu firmy SAP AG i dyrektor generalny SuccessFactors. „Zdajemy sobie sprawę, że proces migracji do środowisk przetwarzania w chmurze musi mieć charakter ewolucyjny, pozwalający klientom wykorzystać istniejące inwestycje. Oferujemy zatem strategię, która pomoże naszym klientom w prowadzeniu działalności z niezbędną szybkością dzięki interakcjom z pracownikami, klientami i dostawcami. Dysponujemy obecnie najpełniejszym na świecie zestawem ofert; są to oferty zawierające rozwiązania służące do różnorodnych celów biznesowych w niemal wszystkich branżach i scenariuszach”.
Kluczem do akceptacji rozwiązań przez użytkowników jest prawidłowa ich budowa i łatwość użytkowania. SAP poinformował o wprowadzeniu najnowszych innowacji w oferowanych przez siebie aplikacjach branżowych przetwarzanych w chmurze.
LUDZIE
SuccessFactors: przyspieszenie pracy personelu i realizacji celów biznesowych
Przedsiębiorstwa potrzebują nie tylko większej wydajności pracowników, ale także lepszych sposobów zatrudniania, angażowania i motywowania personelu. Kluczowe zalety wprowadzonych innowacji:
· SuccessFactors Employee Central: rozszerzono zakres globalny i rozwiązanie obsługuje przedsiębiorstwa w kolejnych 29 krajach; łączna liczba wersji lokalnych wzrosła do 51. Ponadto w SuccessFactors Employee Central Payroll wprowadzono wersję dla Japonii i Rosji. Obecnie rozwiązanie płacowe obsługuje 22 kraje.
· SuccessFactors Onboarding: rozwiązanie zwiększające wydajność i zaangażowanie pracowników, które udostępnia menadżerom odpowiedzialnym za rekrutację dokładne instrukcje, funkcje socjalizacji oraz rozbudowaną obsługę profilu pracownika.
· SuccessFactors Learning: przebudowana strona główna systemu szkoleniowego zawiera modułowy interfejs, który można dostosowywać do potrzeb. Interfejs składa się z plików z zawartością, miniatur grafiki i opisów kursów oraz zaawansowanych funkcji wyszukiwania w katalogu. To zwiększa komfort pracy, pozwala na szybszą realizację szkoleń, podnosi zaangażowanie pracowników i umożliwia im rozwój.
Szczegółowe informacje na temat ostatniej aktualizacji oraz odsyłacze do wersji prezentacyjnych można znaleźć na stronie „Dane techniczne: SuccessFactors BizX Suite”.
KLIENCI
SAP Cloud for Customer: skuteczniejsze interakcje z klientem
W ciągu ubiegłych pięciu kwartałów liczba użytkowników rozwiązania SAP Cloud for Customer rosła ponad dwukrotnie z kwartału na kwartał. SAP Cloud for Customer udostępnia bazowe technologie dla rozwiązań przetwarzania w chmurze przeznaczonych dla działów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta: SAP Cloud® for Sales, SAP® Cloud for Service oraz SAP® Cloud for Social Engagement; a także aplikację SAP® Social Media Analytics firmy NetBase. Kluczowe zalety wprowadzonych innowacji:
· Środowisko pracy SAP Cloud for Customer zostało przebudowane na podstawie współpracy z klientami SAP. Wprowadzone innowacje wychodzą daleko poza kosmetyczne zmiany. Rozwiązanie odzwierciedla obecne metody pracy specjalistów ds. marketingu, sprzedaży i obsługi. Użytkownicy otrzymują odpowiednie przekazy komunikacyjne i właściwe odpowiedzi, co pozwala prowadzić klientów przez cały proces realizacji projektu.
· Tworzenie nowych ofert cenowych i zleceń sprzedaży na podstawie kart zgłoszeń serwisowych pozwala szybciej rozwiązywać problemy klientów. Dzięki zastosowaniu szybkiej i elastycznej integracji z aplikacją SAP® ERP do zarządzania zasobami przedsiębiorstwa, SAP Cloud for Customer w szybki i przystępny cenowo sposób udostępnia bazową technologię przetwarzanych w chmurze rozwiązań z zakresu sprzedaży, obsługi i marketingu.
· Rozwiązania SAP Cloud for Service oraz SAP Cloud for Social Engagement pozwalają przekształcać istotne informacje z rozmów z klientami w zgłoszenia serwisowe niezależnie od kanału kontaktu z klientem (może to być poczta elektroniczna, samoobsługowe portale WWW, media społecznościowe lub rozmowy sieciowe). Uaktualniony proces kompleksowej obsługi od przyjęcia zgłoszenia do rozwiązania problemu i bliższa integracja rozwiązań informatycznych z telefonicznymi przyczyniają się do wzrostu produktywności operatorów, ponieważ pracownicy serwisu mają dostęp do pełnych informacji kontaktowych i informacji o kliencie. Dzięki wbudowanej integracji z rozwiązaniem SAP HANA® Cloud Portal (opcja serwisu wsparcia), rozwiązanie SAP Cloud for Service obsługuje teraz rejestrację produktów a także scenariusze współpracy typu firma-klient, przeznaczone dla użytkowników końcowych.
Szczegółowe informacje na temat ostatniej aktualizacji oraz odsyłacze do wersji prezentacyjnych można znaleźć na stronie „Dane techniczne: SAP Cloud for Customer”.
PIENIĄDZEDane techniczne: SAP Cloud for Financials”. SAP Cloud for Travel: bezproblemowe zarządzanie wydatkami, uproszczone raportowanie i nowe narzędzia analityczne Skuteczne narzędzia analityczne i zwiększona przejrzystość pozwalają ograniczyć koszty podróży i zredukować związane z nimi komplikacje, zapewniając jednocześnie wzrost wydajności pracowników i lepszą zgodność z wymaganiami prawnymi. Kluczowe zalety wprowadzonych innowacji: · Lepsza jakość obrazu rachunków z urządzeń mobilnych (zwiększona precyzja rozpoznawania danych) zmniejsza liczbę korekt ręcznych. Sporządzanie raportu z wydatków stało się szybkim procesem, eliminującym dokumenty papierowe. Klienci mogą po prostu fotografować rachunki za pomocą urządzenia mobilnego i dołączać je do raportu wydatków w dowolnej chwili i z dowolnego miejsca. · Integracja z serwisem Traxo pozwala klientom rezerwować bilety lotnicze i hotele w dowolnym miejscu przez Internet. Potwierdzenia rezerwacji są przesyłane do Traxo. Szczegółowe informacje na temat ostatniej aktualizacji oraz odsyłacze do wersji prezentacyjnych można znaleźć na stronie „Dane techniczne: SAP Cloud for Travel”. SAP Business ByDesign: kolejne funkcje przeznaczone do obsługi usług specjalistycznych, dystrybucji i przedsiębiorstw podporządkowanych To rozwiązanie łączy w sobie wszystkie zalety dostępnych obecnie aplikacji biznesowych, pozwalając jednocześnie zmniejszyć wymagania stawiane systemom informatycznym. Kluczowe zalety wprowadzonych innowacji: · Identyfikowanie rozliczeniowych „kamieni milowych” ułatwia firmom usługowym, lepsze zarządzanie przepływami pieniężnymi i procesami pobierania należności. · Obsługa różnych terminów i warunków płatności oraz opcji upustowych ułatwia zwiększenie konkurencyjności. Funkcje zarządzania wsadowego w operacjach logistycznych umożliwiają wybieranie produktów na podstawie daty utraty ważności i okresu przydatności. Pozwala to zmaksymalizować wartość produktu. · Wprowadzono nowe wersje lokalne dla Japonii i Nowej Zelandii. Rozbudowany zestaw lokalizacji oprogramowania umożliwia błyskawiczne wdrażanie wersji lokalnych specyficznych dla danej firmy, które można wykorzystać również w innych spółkach. Szczegółowe informacje na temat ostatniej aktualizacji oraz odsyłacze do wersji prezentacyjnych można znaleźć na stronie „Dane techniczne: SAP Business ByDesign”. DOSTAWCY Aplikacje Ariba przetwarzane w chmurze: nowe poziomy produktywności i rentowności Ariba oferuje najlepsze w branży aplikacje przetwarzane w chmurze do obsługi zaopatrzenia i faktur. Zapewnia również dostęp do największej na świecie internetowej społeczności handlowej. Firma wprowadziła niedawno kilka aktualizacji oferty aplikacji przetwarzanych w chmurze, które zwiększą produktywność i rentowność nabywców i sprzedawców. Kluczowe zalety wprowadzonych innowacji: · Ariba Services Procurement: dodano nowe funkcje, takie jak wdrażanie i usuwanie wykonawców, ulepszona obsługa kart czasu pracy, luźna współpraca branżowa i podział dostawców na grupy. Pozwala to przedsiębiorstwom lepiej zarządzać prac realizowanymi projektami i wykorzystaniem pracowników tymczasowych. Services Invoicing: rozszerzono funkcje zarządzania usługi opartymi na kosztorysach; w tym celu zostały udostępniono ewidencję wprowadzanych usług, monitorowanie zgodności umów i procedur. · Ariba Spend Analytics: wykorzystanie zgromadzonych przez ponad 15 lat informacji o transakcjach i relacjach oraz informacji wygenerowanych przez społeczność użytkowników Ariba Network pozwala na analizę w czasie rzeczywistym i podejmowanie trafniejszych decyzji. Integracja z platformą SAP HANA Cloud umożliwia natomiast szybkie przekazywanie tych informacji odpowiednim osobom w odpowiednich miejscach w celu modyfikowania prowadzonej działalności. SIEĆ BIZNESOWA Ariba Network: zaawansowane narzędzia współpracy i wiedza społecznościowa Ariba Network nie tylko znosi bariery i eliminuje koszty współpracy między przedsiębiorstwami, ale także udostępnia wyjątkowe możliwości i wiedzę, dostępne tylko w naprawdę otwartym modelu sieciowym. Kluczowe zalety wprowadzonych innowacji: · Integracja dostępnych na żądanie rozwiązań Ariba do zaopatrzenia i pozyskiwania kontrahentów z rozwiązaniem Ariba Discovery™ pozwala nabywcom łączącym się z siecią Ariba Network szybko wykrywać i kwalifikować nowe źródła zaopatrzenia na potrzeby transakcji jednorazowych, transakcji pilnych i produktów trudnych do zdobycia. · Dzięki funkcji Ariba Recommendations informacje oparte na inteligentnej analizie danych sieciowych i treściach generowanych przez społeczność użytkowników są przekazywane bezpośrednio do konkretnych procesów biznesowych i scenariuszy zastosowania. Pozwala to przedsiębiorstwom podejmować trafniejsze decyzje oparte na faktach w chwili realizacji transakcji. Firma SAP wprowadziła również rozwiązanie przyspieszające wdrażanie, które pozwolą klientom korzystającym z aplikacji SAP® Business One błyskawicznie zintegrować ją z siecią Ariba Network oraz czerpać oferowane przez tę sieć korzyści. SAPPHIRE® NOWInformacje, wpisy w blogach, filmy i inne materiały dotyczące konferencji SAPPHIRE NOW można znaleźć w serwisie prasowym SAP.
W ramach konferencji SAPPHIRE® NOW firma SAP oferuje swoim obecnym i potencjalnym klientom oraz partnerom jeszcze więcej możliwości nawiązania kontaktów z podobnymi przedsiębiorstwami, uczestnikami i opiniotwórcami z całego świata. Ta bardzo rozbudowana tematycznie konferencja odbywa się w czasie rzeczywistym w Orlando na Florydzie, w dniach 14–16 maja 2013 r. Uczestnicy, którzy biorą osobisty udział w tej imprezie, mogą w jej ramach nawiązać kontakt z uczestnikami z całego świata za pośrednictwem najnowocześniejszych studiów telewizyjnych oraz interfejsu internetowego obejmującego najnowsze portale społecznościowe i funkcje obsługi społeczności internautów. Wszyscy uczestnicy, biorący udział w konferencji osobiście lub przez Internet, mogą przyjrzeć się, w jaki sposób firma SAP realizuje swoją strategię w zakresie produktów i pomaga przedsiębiorstwom z całego świata usprawniać ich procesy wewnętrzne. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.sapphirenow.com. Informacje o konferencji SAPPHIRE NOW można również śledzić w serwisie Twitter (@SAPPHIRENOW) oraz w serwisie prasowym firmy SAP pod adresem www.news-sap.com
Nadesłał: