Savoir-vivre w biznesie - wysokie oceny szkolenia


Savoir-vivre w biznesie - wysokie oceny szkolenia
2012-12-04
Savoir-vivre - określenie to znają wszyscy. Nie wszyscy natomiast zdają sobie sprawę, że w świecie biznesu opiera się na zupełnie innych zasadach. 03-04.12.12 w Legnicy, odbyło się szkolenie Savoir-vivre w biznesie, otrzymało bardzo wysokie oceny.

Uczestnicy szkolenia zdobyli kwalifikacje w zakresie:

  1. Wprowadzenie do savoir-vivre w biznesie
    1. Budowanie dobrego wrażenia
    2. Ja jako  ambasador firmy
    3. Komunikacja niewerbalna - gesty i zachowania, ton głosu, szybkości mówienia
    4. Analiza zachowań - jakie pierwsze wrażenie?
    5. Ważna treść, nie tylko jak się mówi, a również co się mówi
    6. Biznesowy wizerunek
    7. Zasady ubioru w różnych sytuacjach biznesowych dla kobiet i dla mężczyzn
  2. Dobre relacje w biznesie:
    1. Zasady powitania, przedstawiania
    2. Tytułowanie
    3. Nawiązywanie rozmowy
  3. Precedencja w biznesie
    1. Główne zasady precedencji w biznesie
    2. Odmienność pierwszeństwa w kontaktach służbowych i towarzyskich
    3. Pierwszeństwo podczas spotkań roboczych, posiłków
    4. Precedencja podczas wydarzeń specjalnych
  4. Komunikacja w biznesie
    1. Korespondencja tradycyjna - zasady
    2. Komunikacja telefoniczna
    3. Netykieta

Uczestnicy ocenili szkolenie bardzo wysoko, wyróżnili trenerkę - Panią Adriannę Zbińską, jako profesjonalistkę w zakresie sztuki savoir-vivre w kontaktach biznesowych. Doceniono atmosferę panującą na zajęciach i umiejętność zaangażowania grupy przez trenera.

Nadesłał:

Agencja Sedno Sp. z.o.o.
http://www.szkolenia.agencjasedno.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl