Schulz ponownie Dba o Zdrowie


2010-09-30
Grupa Aptek Dbam o Zdrowie ponownie wybrała agencję Schulz Brand Friendly do stworzenia kampanii ATL dla swojej jesiennej kampanii.

Kontynuując owocną współpracę z siecią Aptek Dbam o Zdrowie, agencja Schulz Brand Friendly realizuje 9 spotów reklamowych o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym.

Zespołowi kreatywnemu oraz produkcyjnemu, powierzono stworzenie koncepcji, kreację i nadzór produkcyjny. Celem kampanii jest podkreślenie wizerunku przyjaznych cenowo aptek gwarantujących fachową pomoc eksperta oraz prezentacja specjalnej oferty cenowej.

Kampania zaplanowana jest na 3 miesiące. Agencja została wybrana w drodze konkursu.

O agencji Schulz Brand Friendly:

Od 1997 roku agencja Schulz Brand Friendly promuje filozofię brand friendly, otaczając swoich klientów opieką full-service. Koncentrując się na efektywnym łączeniu strategii z kreacją, zamienia zwykłe kampanie w przemyślane  realizacje. W jej portfolio znajdziemy realizacje łączące ATL oraz BTL m.in. dla Mitsubishi, Tetley, HOOP, Colgate Palmolive, Tantum Verde, Pfeifer & Langen.

Nadesłał:

Schulz

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl