Sektor samorządowy wybiera ofertę Getin Banku


2015-11-30
Getin Bank stale rozszerza portfolio Klientów z sektora samorządowego, zdobywając zaufanie kolejnych instytucji.

Od 1 grudnia br. Bank będzie odpowiedzialny za obsługę finansową Powiatu Tomaszowskiego oraz podległych mu podmiotów organizacyjnych, a od 1 kwietnia 2016 r. pod jego opiekę przejdzie również Województwo Dolnośląskie. Z usług Getin Banku korzysta już ponad 600 jednostek samorządowych.

W wyniku wygranych przetargów, od 1 grudnia br. Getin Bank będzie obsługiwał 103 rachunki podstawowe pomocnicze Powiatu Tomaszowskiego i jego jednostek organizacyjnych, a od 1 kwietnia 2016 r. będzie również odpowiedzialny łącznie za 603 konta Województwa Dolnośląskiego oraz podległych mu podmiotów. Umowy podpisane zostały na pięć lat i przewidują obsługę bieżącej działalności z zakresu prowadzenia rachunków, zakładania lokat, obsługi kasowej oraz kart płatniczych, a także finansowanie wydatków bieżących. Obsługa rachunków Klientów z sektora samorządowego w Getin Banku prowadzona jest w funkcjonalnym i intuicyjnym systemie bankowości elektronicznej GB24.

Z oferty Getin Banku korzysta już ponad 600 jednostek sektora samorządowego oraz podległych mu organów. Bank prowadzi kompleksową obsługę powiatów, dużych miast, gmin oraz urzędów marszałkowskich, wspiera swoimi rozwiązaniami również kilkadziesiąt spółek komunalnych, uczelni oraz instytucji publicznych na terenie całego kraju. We wrześniu br. nawiązał współpracę z Powiatem Hrubieszowskim, Kieleckim i z Gminą Pabianice. W ostatnich miesiącach przedłużył również kontrakty z Powiatem Skarżyskim oraz z katowickim oddziałem Funduszu Górnośląskiego S.A. i Śląskim Centrum Przedsiębiorczości w Chorzowie.

Więcej informacji na temat oferty Getin Banku skierowanej do sektora publicznego można znaleźć tutaj.

Nadesłał:

Getin Bank
http://www.getinbank.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl