Seminarium Interactive Intelligence: “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.”


Seminarium Interactive Intelligence: “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.”
2015-01-19
Interactive Intelligence Group, globalny dostawca usług i oprogramowania komunikacji biznesowej, kolaboracji i obsługi klienta, zaprasza na bezpłatne e-seminarium “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.” Seminarium, prowadzone w języku angielskim, odbędzie się we wtorek 27 stycznia o godz. 17.30.

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników centrów kontaktowych, dyrektorów ds. obsługi klienta i innych osób odpowiedzialnych w firmach za relacje z klientami. Podczas trwającej 75 minut prezentacji omówione zostaną najnowsze trendy technologiczne w branży obsługi klienta, wielokanałowość interakcji, chmura, mobilność oraz optymalizacja zarządzania personelem.

Seminarium poprowadzi Ian Jacobs, starszy analityk w firmie Forrester Research oraz Tim Passios, wiceprezes marketingu rozwiązań w Interactive Intelligence. Po prezentacji nastąpi sesja pytań i odpowiedzi, w której wezmą udział tacy weterani branży jak Sheila McGee-Smith, założycielka McGee-Smith Analytics oraz Don Van Doren, założyciel i prezes Vanguard Communications.

"Rosnące wymagania konsumentów motywują centra obsługi do wdrażania zaawansowanych technologii zwiększających jakość świadczonych usług" - powiedział Tim Passios. - „W naszym seminarium omówimy technologie i aplikacje, które ułatwiają personalną i spójną obsługę klientów we wszystkich wykorzystywanych przez nich kanałach komunikacji."

Zapraszamy do rejestracji na szkolenie: http://www.inin.com/WebEvent.

Nadesłał:

Kinga

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl