Sendit.pl wybiera Microsoft Dynamics NAV 2015


2015-06-11
W Sendit.pl wdrożone zostaną takie funkcjonalności jak: Sprzedaż, Zakup, Księgowość, Środki Trwałe, Konsolidacja oraz Administracja.

Sendit SA, spółka wydzielona z Grupy Allegro i operator serwisu Sendit.pl, który udostępnia internautom usługi trzech czołowych firm kurierskich (UPS, DPD, InPost), zdecydowała się na wdrożenie rozwiązania Microsoft Dynamics NAV 2015 w celu automatyzacji i usprawnienia procesów biznesowych poprzez integrację nowego systemu ERP z istniejącą platformą obsługi sprzedaży online. Projekt implementacji rozpoczął się w marcu br. Partnerem wdrożeniowym została firma JCommerce, od 2005 roku specjalizująca się w projektowaniu, doradztwie oraz wdrażaniu rozwiązań informatycznych, w tym aplikacji biznesowych takich jak systemy ERP, Business Intelligence i CRM.


- Serwis Sendit.pl powstał i funkcjonował do tej pory jako część ekosystemu Grupy Allegro. W związku z wydzieleniem spółki Sendit SA pojawiła się potrzeba zastąpienia niektórych systemów współdzielonych dotychczas w ramach tego ekosystemu innymi, spełniającymi dokładnie te same parametry jakościowe, jakie akceptowaliśmy w ramach Grupy Allegro. Dodatkowo chcieliśmy wykorzystać tę zmianę organizacyjną do optymalizacji naszych procesów i modernizacji naszych systemów. Jednym z projektów odpowiadających na te potrzeby stało się wdrożenie kompleksowego rozwiązania klasy ERP, obsługującego wszystkie obszary naszej działalności, a w szczególności fakturowanie w oparciu o integrację z serwisem Sendit.pl, zakupy, w tym faktury produktowe i kosztowe wraz z procedurą akceptacji dokumentów, finanse, księgowość, środki trwałe i administrację - mówi Wojciech Kliber, Dyrektor Zarządzający, Sendit SA.

Głównym elementem wdrożenia będzie integracja nowego systemu Microsoft Dynamics NAV 2015 z istniejącym serwisem Sendit.pl w zakresie automatycznego tworzenia dokumentów sprzedaży i kontroli rozliczeń. W ramach implementacji zostaną przygotowane interfejsy integracji z systemami zewnętrznymi oraz modyfikacje obejmujące rozbudowę i dostosowanie funkcjonalności rozwiązania do potrzeb klienta. W Sendit.pl wdrożone zostaną takie funkcjonalności jak: Sprzedaż, Zakup, Księgowość, Środki Trwałe, Konsolidacja oraz Administracja.

- Wybraliśmy rozwiązanie ERP firmy Microsoft ze względu na jego elastyczność, skalowalność oraz gwarancję dynamicznego rozwoju wraz ze zmieniającymi się potrzebami, jaką dają stabilny dostawca oraz integrator systemu. Duże znaczenie miała dla nas możliwość pełnej integracji Dynamics NAV 2015 z systemem obsługi sprzedaży, a także kompleksowa funkcjonalność w obszarze FK - podsumowuje Wojciech Kliber.

 

Nadesłał:

EW

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl