Senuto z nowymi osobami na pokładzie
Do zespołu Senuto – polskiej platformy do optymalizacji działań SEO – dołączyły dwie nowe osoby: Joanna Gracz i Juliusz Abramczyk. Objęły one stanowiska customer success manager i data extraction engineer.
Joanna Gracz poprzednio pracowała dla Livespace jako customer advocate. Zawodowo zajmuje się wszechstronnym wsparciem klienta. Do jej obowiązków w Senuto należy szkolenie obecnych klientów firmy z zakresu produktu oraz nadzór nad procesem on-boardingowym. Odpowiada również za edukację, satysfakcję oraz utrzymanie bieżących użytkowników. Z wykształcenia jest filologiem, a z zamiłowania podróżnikiem. W wolnym czasie praktykuje jogę i czyta książki.
Juliusz Abramczyk przez ostatnie 5 lat, w roli Technology Deployment Engineer, zajmował się projektowaniem i automatyzacją procesów tłumaczeniowych w firmie Lionbride. Z wykształcenia lingwista, z zamiłowania programista. Ekstrakcja treści, parsery, skrypty, konektory, bazy danych i łączenie tych rozwiązań w jeden sprawnie działający system, to magia technologii, która go interesuje. Tym też, jako Data Extraction Engineer, zajmuje się w Senuto. Prywatnie bada zastosowania Sieci Neuronowych, trenuje tajski boks i spełnia się w roli ojca.
Nasz zespół tworzą bardzo kreatywni i ambitni ludzie, dlatego też cieszymy się na współpracę z Joanną i Juliuszem. W Senuto dzieje się teraz wiele – rozwijamy nowe gałęzie generowania przychodu, jak i sam produkt. Budujemy nowe procesy sprzedażowe i marketingowe. Owoce tego co robimy będzie widać za kilka miesięcy także dzięki doświadczeniu Joanny i Juliusza, które wnieśli do naszej firmy – dodaje Damian Sałkowski, CEO Senuto.
Senuto to kompleksowa platforma, która w jednym miejscu skupia wszystkie narzędzia wspomagające prowadzenie i analizę działań SEO. Dzięki modułom Senuto każdy specjalista SEO jest w stanie kontrolować efekty działań i analizować swoją witrynę pod kątem wyszukiwarek internetowych. Platforma biznesowo wspierana jest przez fundusz inwestycyjny KnowledgeHub oraz współtwórcę SARE i inwestora w spółki technologiczne w obszarze komunikacji marketingowej - Krzysztofa Dębowskiego. Więcej informacji na www.senuto.com
Nadesłał:
KnowledgeHub Fund
|