SEO Seminarium
W dniach 16 – 17 września 2010, w Warszawie, odbędzie się seminarium - „Co trzeba i warto wiedzieć o SEO”. Organizatorem wydarzenia jest firma Most Wanted! Conferences. Patronat merytoryczny objęła agencja search engine marketing – Bluerank.
Seminarium przeznaczone jest dla marketerów, którzy chcą poszerzyć swoje doświadczenia o tematykę związaną z działaniami SEO, dla pracowników agencji interaktywnych i reklamowych, project managerów związanych z e-marketingiem, właścicieli witryn i sklepów internetowych.
Dla tych, którzy chcą samodzielnie realizować projekty search engine optimization, jak i dla tych, którym wiedza o SEO przyda się podczas współpracy z podwykonawcami. Do udziału w seminarium zaproszono praktyków związanych z tym biznesem. Będzie możliwość osobistego spotkania z nimi, podyskutowania o najnowszych trendach w branży, a także - zadawania pytań. Przewidziano ponadto część praktyczną, w postaci mini-warsztatu, podczas którego uczestnicy będą mieli okazję poćwiczyć praktyczne aspekty SEO.
W programie między innymi:
- najnowsze informacje o czynnikach istotnych w procesie pozycjonowania stron,
- zasady redagowania skutecznych tekstów pozycjonujących,
- narzędzia do monitorowania i mierzenia efektów działań SEO,
- łączenie pozycjonowania naturalnego i sponsorowanego,
- web usability w powiązaniu z technikami optymalizacji,
- efektywne prowadzenie projektów search engine optimization,
- SEO case studies.
Bluerank jest nie tylko patronem merytorycznym seminarium, ale również jedną z firm prowadzących prelekcje. Przedstawiciele agencji mają na swoim koncie realizację szkoleń i warsztatów m.in. z zakresu: SEO, PPC, SEO Copywritingu i SEO PR, Google Analytics... http://www.bluerank.plhttp://bluerank.blogspot.comhttp://www.mostwanted.pl/index/?id=7fe1f8abaad094e0b5cb1b01d712f708 http://www.bluerank.pl/szkolenia/
Bluerank Sp z o.o. - agencja search engine marketing. Firma specjalizująca się w marketingu wyszukiwarek internetowych w Polsce i na świecie. Realizator międzynarodowych projektów z zakresu search engine optimization, a także kampanii SEM na rynku polskim. Członek Interactive Advertising Bureau, międzynarodowego stowarzyszenia zrzeszającego firmy, które wypracowują standardy biznesowego i reklamowego wykorzystania Internetu, oraz SEMPO - światowej organizacji firm i specjalistów związanych z search engine marketing. Certyfikowany konsultant Google w zakresie Google Adwords (Google Adwords Qualified Company.) oraz Google Analytics (Google Analytics Authorized Consultant).