SEPHORA ZAPRASZA NA UROCZYSTE OTWARCIE SWOJEJ PERFUMERII W CH AUCHAN PRODUKCYJNA W BIAŁYMSTOKU


SEPHORA ZAPRASZA NA UROCZYSTE OTWARCIE SWOJEJ PERFUMERII W CH AUCHAN PRODUKCYJNA W BIAŁYMSTOKU
2012-09-24
W najbliższą środę, 26 września 2012 r., Sephora, lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce, otworzy swoją trzecią perfumerię w Białymstoku, w centrum handlowym AUCHAN PRODUKCYJNA. W tym dniu perfumeria będzie czynna w godzinach 9.00-21.00.

Nowy salon perfumeryjny mieści się na parterze centrum handlowego i ma powierzchnię ponad 240 m2. Będzie to już 91. lokalizacja Sephora w Polsce.

 

Z okazji uroczystego otwarcia dla wszystkich klientów, którzy odwiedzą perfumerię w tym dniu, przygotowano liczne atrakcje m.in. pokazy tańca, promocje, oferty specjalne oraz prezenty, które będą dołączane do zakupów. W dniu otwarcia na specjalnie przygotowanym stanowisku ustawionym przed perfumerią Sephora, makijażystki Sephora oraz Estée Lauder będą wykonywały bezpłatne makijaże zgodne z najnowszymi trendami na sezon jesienno-zimowy.

 

„Serdecznie zapraszam wszystkich mieszkańców Białegostoku do odkrywania świata piękna w nowej perfumerii Sephora, która zostanie otwarta w najbliższą środę, 26 września, w centrum handlowym AUCHAN PRODUKCYJNA. Będzie to nasz trzeci salon w tym mieście i mam nadzieję, że podobnie jak dwie pozostałe perfumerie Sephora, spodoba się wszystkim, którzy poszukują innowacyjnych produktów, wzorowej obsługi oraz profesjonalnych porad z zakresu wizażu i pielęgnacji.” – powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

 

Perfumeria Sephora w centrum handlowym AUCHAN PRODUKCYJNA będzie otwarta siedem dni w tygodniu: od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00-21.00 oraz w niedzielę w godzinach 9.30-19.30.


 

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii
w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 14 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie,
w tym 90 perfumerii w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 51% udziału w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne za okres I-VI 2012 r.), co daje jej pierwsze miejsce
w tym segmencie (badania Nielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych
w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.

Sephora oferuje swoim klientom innowacyjny model sprzedaży kosmetyków. Jest pierwszą na świecie perfumerią, która dzięki wyjątkowej aranżacji wnętrz, pozwoliła konsumentom na nieograniczony dostęp do produktów. Każdy sklep został zaprojektowany jako interaktywna przestrzeń, w której klienci mogą nie tylko korzystać ze swobody poznawania kosmetyków, ale także z profesjonalnych porad ekspertów. Sieć oferuje tylko najlepsze i najbardziej innowacyjne marki, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów. Według badań GfK Polonia (czerwiec 2010 r.), Sephora posiada największą świadomość marki perfumeryjnej wśród kobiet w Polsce i uznawana jest za najlepszy salon perfumeryjny kreujący trendy. Respondenci określili Sephora jako perfumerię najbardziej dynamiczną, nowoczesną, interesującą i kreatywną, a także łamiącą konwenanse.

Wyrazem uznania dla siły marki Sephora jest także przyznanie jej w 2012 r. prestiżowego wyróżnienia Superbrands, a kolejnym cennym wyróżnieniem dla osiągnięć firmy w branży detalicznej jest nagroda CEE Retail Real Estate Award dla sklepu specjalistycznego o powierzchni powyżej 100 m2.

Sephora to także wyjątkowi ludzie. Doświadczeni, stale podnoszący swoje kwalifikacje, otwarci na potrzeby klientów i inspirujący ich. Jako ekspert w dziedzinie makijażu oraz firma pilnie śledząca zmiany
w zachowaniu klientów, Sephora stworzyła i prowadzi pierwszy profesjonalny videoblog „Make up
w wielkim mieście” dostępny pod adresem http://blogmakijaz.pl/, który nie tylko prezentuje najnowsze trendy w makijażu i profesjonalne kosmetyki, ale uczy, jak je zastosować w praktyce. To właśnie wyjątkowi ludzie pozwalają Sephora zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi, czego dowodem są przyznane firmie w 2011 i po raz kolejny w 2012 roku przez konsumentów dwa niezwykle cenne wyróżnienia: Godło „Jakość Obsługi” oraz „Laur Klienta”. W ogólnopolskiej edycji plebiscytu „Laur Klienta” w kategorii perfumerie sieciowe marka Sephora zdobyła I miejsce, uzyskując 58% głosów dla najlepszej i najchętniej polecanej sieci perfumeryjnej.

 

Więcej informacji na temat firmy można znaleźć na www.sephora.pl

 

Nadesłał:

Questia Sp. z o.o. Communications Management Consultants
http://www.questiapr.pl/

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl