Serwisowanie w ASO krok po kroku
Niezaprzeczalnie korzyści z serwisowania samochodu w ASO jest wiele. Kiedy należy oddać swój pojazd na przegląd i jak po kolei wygląda proces serwisu?
„W momencie, kiedy zdecydujemy się na zakup swojego wymarzonego pojazdu, powinniśmy również nawiązać stałą współpracę z salonem w zakresie serwisu. Mimo iż ceny w niezależnych warsztatach samochodowych są zachęcające, nikt nie zadba lepiej o nasz samochód jak autoryzowany Dealer, który wie o nim praktycznie wszystko. Korzyści wynikających z serwisowania pojazdu w Aso jest wiele. Przede wszystkim doświadczony i wykwalifikowany personel. Z dumą mogę przyznać, że w naszym salonie mechanicy pracują od początku powstania salonu – 2005 roku. Przez ten cały okres, przyjrzeli się wielu przypadkom dlatego trudno ich teraz czymkolwiek zaskoczyć – są doskonale obeznani z modelem BMW, MINI i ich potrzebami. Dodatkowo dajemy możliwość klientom współpracy z indywidualnym mechanikiem, który od początku naprawia dany pojazd zatem zna dokładnie jego wcześniejszą historię.” – mówi Michał Cigorin, Dyrektor Obsługi Posprzedażnej.
Kolejnym atutem serwisowania pojazdu przez ASO prócz spokoju ducha i wysokiej jakości obsługi, jest utrzymanie gwarancji, oraz pełny rejestr obsługi pojazdu, zapewniający maksymalną wartość samochodu przy odsprzedaży. |
Jak krok po kroku wygląda obsługa pojazdu w ASO?
„Na pewno wielką wygodą już na początku jest ustalenie dogodnego terminu obsługi samochodu. Autoryzowany Dealer przeprowadzi również bezpłatne oględziny pojazdu – doradzi co należy wymienić a na koniec przedstawi raport z prac, które zrealizował. Po wykonanych naprawach dostajemy umyty samochód, wraz ze szczegółowo objaśnioną fakturą za wykonaną pracę. Cena za usługę również nas nie zaskoczy jak to bywa w niezależnych zakładach – jest precyzyjnie wcześniej ustalona i taka pozostaje do zapłaty. Autoryzowany Dealer ma również w ofercie przygotowany szereg programów serwisowych, co również jest bardzo atrakcyjne dla klientów. Najczęściej są to programy sezonowe, choć jeden z nich zachował się u nas do dziś – Program RENESANS dla samochodów +4. Jest to pierwsza w Polsce promocja na części i usługi serwisowe dla posiadaczy modeli liczących 4 i więcej lat. W zamian otrzymamy oryginalne części zamienne, gwarantowaną jakość i co ważne pieczątkę w książce serwisowej. BMW i MINI Renesans podzielony jest na konkretne modele i pakiety dostosowane do potrzeb użytkowników.” – dodaje Michał Cigorin, Dyrektor Obsługi Posprzedażnej.
Nikt nie zna lepiej Twojego pojazdu lepiej niż salon w którym go kupiliśmy. Tam na pewno zajmą się naszym pojazdem zgodnie z najwyższymi standardami jakości. W ramach usług ASO dostajemy profesjonalny personel techniczny przeszkolony zgodnie z obowiązującymi standardami, oryginalne części zamienne, specjalistyczne narzędzia oraz przede wszystkim jakże cenną gwarancję.
Nadesłał:
fanhunter
|