SERWISY WYDAWNICTWA TE-JOT NA WYŁĄCZNOŚĆ W ROYAL AD


2016-01-14
Do sieci reklamowej Royal Ad dołączyło sześć serwisów należących do Wydawnictwa Te-Jot, w tym m.in.: Weranda.pl, Werandacountry.pl, Werandaweekend.pl. Sieć nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych, w obszarze działa

Wraz z początkiem 2016 roku do sieci reklamowej Royal Ad dołączyło sześć serwisów należących do Wydawnictwa Te-Jot, w tym m.in.: Weranda.pl, Werandacountry.pl, Werandaweekend.pl. Sieć nabyła prawa do wyłącznej obsługi klientów agencyjnych w zakresie planowania kampanii reklamowych, w obszarze działań display desktop, mailing oraz content marketing w serwisach partnera.

Serwisy wnętrzarskie wydawnictwa docierają głównie do kobiet aktywnych, zajmujących wysokie stanowiska w kreatywnych obszarach zawodowych. Odbiorcy witryn są zainteresowani m.in. wystrojem domów, aranżacją ogrodów, designem oraz dobrami luksusowymi a w szczególności rezydencjami, sprzętami domowymi premium, samochodami, ekskluzywnym wypoczynkiem i podróżami, a także produktami przeznaczonymi dla kobiet.

 

Serwisy notują wspólnie średnio milion odsłon miesięcznie. Reklamodawcy mogą planować swoje kampanie w ramach display desktop w modelach CPM, CPC, FF oraz korzystać z mailingu liczącego 12 500 kont, wspartego dodatkowo rozbudowanymi działaniami typu content marketing.

„Bardzo cieszy nas rozpoczęcie wspólnych działań z tak prestiżowym partnerem, jakim jest Wydawnictwo Te-Jot. Dzięki tej współpracy potencjał oferty reklamowej Royal Ad docierającej do kobiet zamożnych wzrasta o kolejne 3 mln odsłon miesięcznie. Na szczególną uwagę zasługuje również fakt, że mowa tu o serwisach wyróżniających się wysoką jakością edytorską i graficzną oraz atrakcyjną tematyką designu i rozwoju osobistego” – mówi Maja Janicka, Product Manager w Royal Ad.

Wrozka.com.pl, Astromagia.pl oraz Gwiazdy.com.pl to serwisy składające się na drugą grupę oferty Wydawnictwa, których łączne notowania sięgają średnio 2 mln odsłon miesięcznie. Treść witryn przyciąga kobiety zainteresowane rozwojem osobistym, inspirującymi podróżami, SPA, wystrojem wnętrz oraz unikalnymi produktami z segmentu premium. W obszarze reklamowym strony umożliwiają analogiczne działania do opisanych powyżej serwisów wnętrzarskich, dysponując dodatkowo własną bazą mailingową liczącą 15 500 kont.

Wydawnictwo Te-Jot założyła Teresa Jaskierny, malarka i graficzka, która wykreowała czasopisma, będące liderami w swoich segmentach rynku prasowego. Obecnie Te-Jot wydaje magazyny „Weranda”, „Weranda Country”, „Weranda Weekend”, „Wróżka” oraz tygodnik „Gwiazdy Mówią”.

Royal Ad to sieć reklamowa skupiająca luksusowe witryny internetowe, docierające do tzw. Premium Users. Sieć zapewnia kompleksowe rozwiązania marketingowe – głównie w obszarze reklamy online (display, mailing, content marketing), jak również oferuje działania promocyjne w wybranych tytułach prasowych oraz reklamę niestandardową podczas elitarnych wydarzeń, jak gale biznesu i sztuki.

 

Nadesłał:

KnowledgeHub Fund

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl