Sharp edukuje konsumentów


Sharp edukuje konsumentów
2009-04-21
Agencja Digital One opracowała plan promocji technologii Plasmacluster w nowych mediach. Oprócz serwisu internetowego zaprojektowano ścieżkę dotarcia do konsumentów przez miejsca, w których najczęściej poszukują informacji.

Agencja Digital One stworzyła serwis internetowy poświęcony technologii Plasmacluster®.

Witryna ma zwiększyć świadomość na temat technologii, którą firma Sharp stosuje przy produkcji swoich urządzeń już od 2000r, o czym nie wie jeszcze spora grupa konsumentów. Plasmacluster to system oczyszczania powietrza, usuwający z atmosfery nawet 99,9% bakterii, wirusów, grzybów i innych alergenów. Po raz pierwszy został zastosowany w oczyszczaczach powietrza i klimatyzatorach. Z czasem zaczęto wykorzystywać go również w innych urządzeniach, m.in. w chłodziarko-zamrażarkach, odkurzaczach i pralko-suszarkach.

Strona internetowa oprócz wiadomości na temat samej technologii prezentuje również jej działanie w naturalnym środowisku użytkowników, czyli w domu. Na przykładzie różnych urządzeń, w specjalnej animacji, pokazano sposoby zastosowania oraz zalety Plasmacluster. Dodatkowo agencja rozdystrybuowała materiały o technologii w miejscach, w których dziś internauci intuicyjnie poszukują informacji i tak na przykład animacja, obrazującą zastosowania tej technologii, została udostępniona m.in. na YouTube. Niebawem pojawią się one także w kolejnych miejscach w Internecie. Formą będą dostosowane do specyfiki danego obszaru.

Nadesłał:

ap

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl