Shell odświeża ofertę gastronomiczną i wprowadza markę deli by Shell
7 maja br. na polskim rynku oficjalnie zadebiutowała marka deli by Shell. Firma postanowiła odświeżyć swój format gastronomiczny i przedstawić klientom ofertę, która powstała z zamiłowania do najlepszych smaków i wysokiej jakości składników.
Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których pojawił się nowy brand.
W swojej nowej ofercie Shell stawia na najwyższą jakość składników, z jakich powstają dostępne na stacjach posiłki i przekąski. Nowością są udoskonalone receptury oraz rozszerzony koncept „Jesz co chcesz”, a w nim: kanapki, bagietki, zapiekanki i sałatki starannie przygotowane na miejscu z indywidualnie dobranych składników. Dzięki temu klienci Shell mają możliwość większej personalizacji zamówień. Rozszerzony koncept „Jesz co chcesz” jest dostępny na 70 stacjach, do końca roku pojawi się łącznie na 120 stacjach w całej Polsce.
Poza produktami z oferty standardowej na wybranych stacjach czekają świeżo wyciskane soki, tortille, kruche ciastka oraz kremowe i lekkie jogurty, jak również zupy oraz dania lunchowe. W ofercie pojawiły się nowości, m.in.: słupki warzywne z hummusem, kanapka trójkątna z łososiem, tortilla burrito czy burger.
Łącznie na 190 stacjach klienci Shell mogą napić się kawy Costa Coffee, a w ponad 80 punktach dostępne są napoje kawowe z mieszkanki kawy deli by Shell, która jest serwowana w eleganckich porcelanowych filiżankach.
Dodatkowo na stacji MOP Chojny (trasa S8 w kierunku Warszawy) Shell testuje projekt bistro (format Quick Service Restaurant). Do końca roku firma planuje otworzyć kolejne takie punkty, gdzie klienci znajdą pełną ofertę śniadaniową i obiadową, np. jajecznicę, pierogi, kotlety schabowe czy żurek.
Dokładamy wszelkich starań, aby każdy klient czuł się na naszych stacjach jak gość. Dbamy o to, aby podróżni mogli nie tylko zatankować wysokiej jakości paliwo z technologią Dynaflex czy odpocząć w komfortowych warunkach, ale też napić się aromatycznej kawy i zjeść świeżo przygotowany posiłek. Stale rozwijamy ofertę dla naszych gości i konsekwentnie wsłuchujemy się w ich opinie. Efektem tego jest odświeżony brand gastronomiczny o nazwie deli by Shell – mówi Tomasz Krysiak, Category Manager w Shell Polska.
Kampania promocyjna związana z wprowadzeniem marki deli by Shell potrwa do 24 czerwca br. Działania PR powierzono agencji Hill+Knowlton Strategies, która zajmuje się m.in. koordynacją aktywności kierowanych do dziennikarzy oraz wielopłaszczyznową współpracą z influencerami. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja JWT. Z kolei za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.
Więcej informacji na temat nowej oferty gastronomicznej Shell można znaleźć na stronie: https://www.shell.pl/kierowcy/wewnatrz-naszych-stacji/deli-by-shell.html Regulamin, Polityka Prywatności i Polityka Cookies Grupy Kafito