Sieć LodyBonano uroczyście podsumowała sezon lodowy


Sieć LodyBonano uroczyście podsumowała sezon lodowy
2017-10-01
W urokliwym miejscu, w towarzystwie partnerów, współpracowników a przede znakomitych humorów, odbyło się podsumowanie lodowego sezonu przez sieć LodyBonano. Spotkanie było jednak nie tylko okazją do wymiany doświadczeń oraz nagrodzenia najaktywniejszych franczyzobiorców.

W jego trakcie przedstawiciele marki zaprezentowali bowiem również plany na kolejny rok.

 

 

Choć tegoroczne lato nie rozpieszczało, ale lodziarnie należące do topowej sieci LodyBonano nie miały powodów do zmartwień. W miniony weekend odbyło się podsumowanie zakończonego właśnie, tegorocznego sezonu lodowego.

 

Spotkanie, zorganizowane przy okazji szkolenia dla franczyzobiorców, odbyło się na Zamku w Rynie. Część merytoryczną wydarzenia rozpoczęło to, na co czekali chyba wszyscy zgromadzeni na sali goście, czyli prezentacja planów na przyszły rok.

 

- Wśród nich znalazło się wiele nowości, dzięki którym kolejny sezon z pewnością pozwoli nam umocnić się na pozycji lidera branży lodowej. Zmiany, które zaproponowaliśmy naszym partnerom, obejmą m. in. komunikację z klientami, działania marketingowe, identyfikację wizualną oraz ogólne warunki współpracy – mówi Aneta Nazaruk kierownik działu franczyzy LodyBonano.

 

Później podsumowano efekty jednego z kluczowych projektów sezonu 2017 – Grupy Zakupowej. Przy tej okazji uhonorowano też najaktywniejszych jej uczestników.

 

W trakcie przerwy na poczęstunek na gości wydarzenia czekała zaś nie lada atrakcja. Mieli oni bowiem okazję obejrzeć… pokaz walk rycerskich, podczas którego salę szkoleniową wypełnił szczęk oręża oraz zachwyty widzów.

 

Z kolei po serii emocjonujących zmagań na scenie zamku w Rynie zaczęli pojawiać się zaproszeni franczyzobiorcy, co oznaczało, że przyszedł czas na wyłonienie najlepszych z nich.

Partnerzy sieci LodyBonano nagrodzeni zostali aż w sześciu kategoriach: najlepszy wynik sprzedaży, franczyzobiorca roku, najbardziej kreatywnie prowadzone działania marketingowe, rozwój w sieci, Facebook’owy marketer roku oraz lodziarnia na 5.

 

­- Wyróżnienia przede wszystkim przypadły w udziale osobom najmocniej zaangażowanym w prowadzenie swoich lodziarni. Ważne były przy tym ciekawe pomysły, systematyczność działań, otwartość na potrzeby klientów oraz ambitne plany na przyszłość – dodaje przedstawicielka sieci.

  Wprowadzenie w życie tych ostatnich będzie o tyle łatwiejsze, że w ostatniej części spotkania zaprezentowane zostały również nowości asortymentowe na 2018 rok. I jak podczas degustacji zgodnie twierdzili wszyscy uczestnicy wydarzenia, nowinki te mają szansę stać się prawdziwym hitem kolejnego sezonu, po które znów ustawiać się będą długie kolejki chętnych…

Nadesłał:

publicum

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl