Silesia City Center wciąż na topie
Silesia City Center w rok 2018 weszła z impetem i wciąż rośnie w siłę. Nowi najemcy, rozbudowana oferta rozrywkowa i angażujące klientów eventy sprawiają, że Silesia City Center utrzymuje pozycję lidera w tej części Polski.
Wielowymiarowy rozwój został dodatkowo ukoronowany pierwszym miejscem w raporcie centrów handlowych przyjaznych dzieciom na Górnym Śląsku.
Oferta centrum handlowego w dzisiejszych czasach nie ogranicza się jedynie do zakupów, o czym od dawna przekonuje Silesia City Center. Zawsze staramy się być blisko naszych klientów i zaproponować im szeroką ofertę – zarówno handlową, jak i rozrywkowo-kulturalną. Od początku roku przeprowadziliśmy kilka akcji marketingowych z udziałem znanych i lubianych osób. W Mieście Mody gościliśmy Maję Sablewską i Red Lipstick Monster, a dla dzieci z okazji ich święta zorganizowaliśmy spotkanie z Nelą Małą Reporterką – mówi Iwona Mroczek, dyrektor Silesia City Center. Znane z realizowania niekonwencjonalnych wydarzeń śląskie centrum handlowe również 2018 rok zainaugurowało ciekawymi projektami. W lutym stało się planem filmowym – podczas trzydniowej wizyty aktorzy jednego z najpopularniejszych seriali na polskim Youtube „Nieprzygotowani” nagrali na terenie SCC jeden z odcinków i razem z twórcami kanału Abstra.TV spotkali się z fanami. Sposobem na interakcję z klientami był również prank (z ang. żart, psikus) w wykonaniu aktorki Barbary Kurdej-Szatan, która wcieliła się w rolę pracownicy punktu informacji i w żartobliwy sposób sprawdzała cierpliwość klientów. Wśród przykładowych sytuacji znalazły się takie jak: skserowanie za dużej liczby kartek i żądanie zapłaty za dodatkowy wydruk, wydanie złej ilości reszty, podawanie błędnych informacji, słuchanie muzyki czy rozmowa przez telefon podczas obsługi klienta. Efekty akcji zostały zaprezentowane w formie filmu, który w internecie wywołał mnóstwo pozytywnych reakcji. Niesłabnącą popularnością cieszyły się organizowane od lat Pokazy Mody, podczas których prezentowana jest oferta najemców. W tym roku poprowadzili je Katarzyna Sowińska i Tomasz Kammel.
Nowości w ofercie usługowo-serwisowej
Tylko od początku tego roku do grona najemców Silesia City Center dołączyło 6 nowych marek: Marylin, Miloo Home, Kantor przy Tesco, Pollini, Soczewki24 czy drugi lokal firmy Wittchen. W ramach oferty serwisowej klienci SCC mogą odwiedzić takie punkty jak Dentim Clinic, Thai Massage czy Smart Vet. Dzięki nieustannemu poszerzaniu puli najemców możemy zaoferować klientom różnorodną i najbogatszą ofertę w regionie – dodaje Iwona Mroczek. Nie brakuje też ekologicznych rozwiązań komunikacyjnych: odwiedzający śląskie centrum handlowe mogą korzystać ze stacji rowerów miejskich, a własne jednoślady zostawić na czas zakupów na strzeżonym parkingu rowerowym. Użytkownicy samochodów elektrycznych mogą je doładować przy przeznaczonej ku temu stacji. Wśród usług, jakie SCC niezmiennie oferuje klientom, są zakupy ze stylistką, a także pełna innowacyjnych udogodnień strefa gastronomiczna, czyli Tygiel Smaków.
SCC aktywnie
Ważnym punktem rozwoju Silesia City Center jest rozszerzenie oferty rozrywkowej. W pierwszej połowie tego roku zostało otwarte Egurrola Dance Studio, którego wyspecjalizowana kadra prowadzi zajęcia taneczne dostosowane do osób w każdym wieku. Dni otwarte, a później oficjalna inauguracja z udziałem Agustina Egurroli cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. Studio taneczne nieustannie przyciąga nowych klientów. Na mapie sportowych atrakcji pojawił się również nowy punkt – Calypso Fitness Club. Siłownia pod szyldem lidera rynku fitness w Polsce zajmuje powierzchnię 2200 mkw., która wypełniona jest nowoczesnym sprzętem. Sportowych atrakcji nie brakowało również w zimie. Na Placu Słonecznym przed SCC powstało lodowisko, na którym odbywały się bezpłatne warsztaty dla dzieci w ramach szkółki łyżwiarskiej. Ogromna tafla była również parkietem tanecznym podczas dyskoteki walentynkowej. Uczestnicy mogli wziąć udział w zabawie w towarzystwie profesjonalnego DJ-a i animatorów. Dużym i ważnym przedsięwzięciem jest również Silesia Summer Park, w ramach którego przez całe wakacje do dyspozycji klientów jest pole do mini golfa, tor do skimboardu, ścianka wspinaczkowa i park linowy. W tym roku oferta została poszerzona o bezpłatne warsztaty z instruktorami i cieszy się zainteresowaniem tych, którzy wakacje spędzają w mieście.
Ciągły rozwój oferty handlowej i liczne propozycje wydarzeń angażujących klientów od dawna sytuują Silesia City Center w czołówce galerii handlowych w Polsce. Półrocze to czas podsumowań, ale to też idealny moment, by – uwzględniając potrzeby klientów – zaplanować i realizować kolejne przedsięwzięcia. A tych w drugim półroczu również nie zabraknie.
Nadesłał:
PRinspiration
|