Silny wzrost i ekspansja działalności Vocollect w roku 2009


2010-04-09
Ponad 200 nowych klientów, wdrożenie dziesiątek uaktualnień technologii głosowych u bieżących klientów, globalny ekspansja i odświeżenie oferty produktów i usług

Vocollect, Inc., światowy lider w dziedzinie systemów komunikacji głosowej dla mobilnych pracowników poinformowała dziś o dalszej ekspansji firmy w skali globalnej w roku 2009. W ubiegłym roku Vocollect pozyskała ponad 200 nowych klientów z branży łańcucha dostaw w Ameryce Północnej, Europie, Ameryce Łacińskiej, Japonii, Chinach i Australii, w tym kilka instalacji wartych wiele milionów dolarów.

W 2009 roku kilkudziesięciu klientów Vocollect z branży łańcucha dostaw zdecydowało uaktualnić swoje systemy głosowe pracujące w centrach dystrybucji / magazynach do nowszych wersji technologii Vocollect. Siedmiu klientów zastąpiło rozwiązania konkurencyjnych firm produktami Vocollect. Łączny przychód ze sprzedaży dla rozwijającej się branży zdrowia wzrósł ponad dwukrotnie w stosunku do wyników rok wcześniej.

"Zdolność Vocollect do rozwijania działalności w jednym z gospodarczo najtrudniejszych okresów we współczesnej historii świadczy o wartości, jaką klienci przypisują oferowanym przez nas rozwiązaniom," powiedział Joe Pajer, Dyrektor działu rozwiązań dla branży łańcucha dostaw i Dyrektor Operacyjny Vocollect, Inc. "Z bezpośrednich kontaktów z rynkiem i niezależnych jakościowych badań rynkowych wiemy, że zdecydowana większość klientów jest bardzo zadowolona z naszych rozwiązań. Cieszymy się, że tak wielu z nich zechciało przeznaczyć część, często bardzo ograniczonych, budżetów na uaktualnienie istniejących systemów. Oczywiście bardzo cieszymy się też z faktu, że tak wielu nowych klientów zdecydowało się zainwestować w systemy głosowe w tak trudnym gospodarczo roku. Wynika z tego wyraźnie, że wzrost efektywności, osiągalny dzięki pełnemu wdrożeniu rozwiązań Vocollect był istotnym czynnikiem wpływającym na decyzje inwestycyjne klientów."

Vocollect osiągnęła wzrost w roku 2009 głównie dzięki branżom produkcji, handlu detalicznego i dystrybucji hurtowej. W sektorze produkcji oferta spółki cieszyła się zainteresowaniem branży motoryzacyjnej, spożywczej, sektora konserwacji, utrzymania i napraw w przemyśle oraz w branży farmaceutycznej i nauk przyrodniczych. W branży detalicznej, produkty Vocollect odniosły sukces w sektorach spożywczym, odzieżowym, sklepach wielobranżowych i małych sklepach ogólnospożywczych. Firma odniosła też sukcesy w różnych sektorach branży dystrybucji hurtowej i usług logistycznych.

Vocollect zapowiedziała także, że oprócz otwartego w 2009 roku biura w Hong Kongu, otwarto również biura w Singapurze i Brazylii, a wkrótce planowane jest również uruchomienie placówki w Indiach. Oprócz nieustającej globalnej ekspansji, w ubiegłym roku firma odświeżyła ofertę produktową, wprowadzając w 2009 roku Vocollect VoiceWorld Suite z nowym, wbudowanym produktem interfejsowym dla SAP AG WM EWM pod nazwą VoiceDirect ERP.

"Vocollect rozwija się dzięki rozległej i stale rosnącej bazie klientów w Ameryce Północnej, Europie i Australii, oferując usprawnienia firmom w Azji, Ameryce Łacińskiej i innym regionach świata. Nowe produkty przedstawione w 2009 roku, a także szereg innych nowych produktów w przygotowaniu będą w dalszym ciągu zaspokajać i przewyższać oczekiwania klientów w różnych sektorach pionowych. Jesteśmy przekonani, że dopiero zaczęliśmy wykorzystywać możliwości systemów głosowych. W 2010 roku Vocollect ze światowej klasy zespołem sprzedawców i partnerów handlowych będzie kontynuował energiczną ekspansję aby dostarczyć korzyści zintegrowanych systemów głosowych większej liczbie klientów na całym świecie" dodał Pajer.

W Polsce, jako pierwsze, technologię głosową Vocollect wdrożyły sklepy Rossmann oraz firma Kuehne + Nagel. W 2009 roku implementacje nastąpiły także w największych sieciach sklepów wielko powierzchniowych, takich jak: Carrefour, Auchan, Lidl czy Almi oraz w jednej z kluczowych firm z branży TSL. Wdrożenia na rynku polskim zachodzą gównie w międzynarodowych koncernach, które od wielu lat korzystają z systemów głosowych w zagranicznych oddziałach.

###

Vocollect
Vocollect, Inc. to wiodący dostawca rozwiązań głosowych dla pracowników mobilnych na całym świecie. Rozwiązania Vocollect pomagają klientom poprawiać wyniki biznesowe dzięki zastosowaniu systemów głosowych. Każdego dnia Vocollect umożliwia ponad 250 tys. pracownikom na całym świecie dystrybucję towarów wartych ponad 2 miliardy dolarów z centrów dystrybucji i magazynów do klientów. Globalny zespół ponad 2000 sprzedawców i partnerów handlowych wspiera ofertę produktów głosowych Vocollect w 55 krajach, w 26 językach. Oprogramowanie Vocollect VoiceWorld Suite współpracuje ze wszystkimi ważniejszymi systemami zarządzania magazynami (WMS) i planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP), w tym SAP, a także z wiodącymi mobilnymi urządzeniami komputerowymi stosowanymi w branży. Więcej informacji na witrynie www.vocollect.com.

Vocollect®, Vocollect Voice®, i Vocollect VoiceWorld SuiteTM są znakami towarowymi Vocollect, Inc. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl