Skomponuj swoje telewizyjne menu na Święta. Bez Kevina.
Wyniki badania UPC Polska. W czasie zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia warto wykorzystać zdobycze technologicznej rewolucji, po to, by spędzić je jak najbardziej wartościwo. Dwie trzecie respondentów badania UPC (68%) uznało Święta za idealny czas na wspólne, rodzinne, oglądanie dobrych filmów. Choć Kevin wciąż wiedzie prym w rankingach na najpopularnijeszy bożonarodzeniwy film, to ponad połowa respondentów badania UPC (57%) w zdecydowany sposób odrzuca umieszczanie w ramówkach co roku tych samych programów. Wyjściem poza ramy powtarzających się świątecznych propozycji są możliwości telewizji cyfrowej, dzięki którym możemy ułożyć swoje telewizyjne świąteczne menu i z pełnym zaangażowaniem śledzić tylko te programy, na które mamy ochotę. To uczyni czas spędzony z rodziną przez telewizorem atrakcyjnym i wartościowym. Oferta UPC jest naszym największym sprzymierzeńcem w walce z bezproduktywnym, kanapowym świątecznym zappingiem.
Dość powszechne jest oglądanie telewizji w Święta. Niemal wszyscy (99%) badani przyznają się do jej włączania w tym okresie i deklarują, że oglądają ją wówczas częściej niż w zwykłe dni.
Mając do dyspozycji najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne, możemy dostosować program do naszych zainteresowań, tym samym oferując dobrą i ciekawą domową rozrywkę naszym bliskim.
O badaniu:Badanie „Świąteczne” zostało zrealizowane w październiku 2011 roku. N=400.
*** UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do Internetu i usług telefonicznych dla klientów indywidualnych i biznesowych. We wrześniu 2011 UPC Polska sfinalizowało zakup spółki Aster, rozpoczynając integrację obu firm. W zasięgu sieci UPC Polska oraz Aster znajduje się 2 608 300 mln gospodarstw domowych w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska oraz Aster mają łącznie 1,493,900 abonentów telewizji kablowej, w tym 584 600 telewizji cyfrowej, 774 800 telewizji analogowej, 750 200 użytkowników internetu i 336 100 klientów usługi telefonicznej. UPC Polska, właściciel spółki Aster, jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). www.upc.pl Liberty Global, Inc. jest wiodącym, międzynarodowym operatorem telewizji kablowej. Firma oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do Internetu, zapewniając 18 milionom klientów dostęp do świata informacji, komunikacji i rozrywki. Liberty Global dysponuje nowoczesnymi sieciami szerokopasmowymi w 14 krajach, głównie w Europie, ale także w Chile i Australii. Do firmy należą również znaczne spółki medialne i producenckie takie, jak Chellomedia w Europie (dane z dnia 30 września 2011).