Skończył się czas bez modowych autorytetów
Nikt do tej pory nie pokusił się w Polsce o stworzenie alternatywy dla światowych wydawnictw modowych. Nowy serwis FlashFashion.pl prezentuje więc przegląd najnowszych trendów, kolekcji i wydarzeń związanych z modą.
Znajdują się tu portfolia polskich projektantów i najlepszych modelek. Cecha charakterystyczna - duży udział multimediów.
„Modę powinno się przede wszystkim oglądać, a nie o niej czytać. Dlatego stawiamy na filmy, videoblogi, zdjęcia. Wiele z nich to nasze własne produkcje." - mówi redaktor naczelny serwisu, Daniel Kozon. Reporterzy FlashFashion.pl uczestniczą z kamerą w najważniejszych wydarzeniach na polskim rynku mody. Portal relacjonuje i komentuje pokazy, rozmawia z ich twórcami. Znane i cenione osobistości świata glamour opowiadają tu o swoich przygodach z modą, fascynacjach, kreacjach, ulubionych dodatkach.
FlashFashion.pl skierowany jest do szybko rosnącej grupy, która jasno wyraża i świadomie realizuje swoje konsumenckie potrzeby. Do osób, które chcą wiedzieć co jest modne, wybierają rzeczy z najwyższej półki, poszukują wyselekcjonowanych informacji o trendach i wydarzeniach związanych z modą. Tworzą oni społeczność happynomics - ludzi, którzy mimo recesji (albo na przekór niej), stawiają na przyjemność, luksus i konsumpcję dóbr najwyższej klasy. Dla jednych ta ekonomia dobrobytu, glamour i otwarte poszukiwanie przyjemności jest odskocznią od stresującej codzienności, dla innych po prostu stylem życia.
FlashFashion.pl to produkt dla świadomego i wyrobionego konsumenta poszukującego towarów premium. Bazuje wyłącznie na rzetelnych materiałach pochodzących bezpośrednio od najciekawszych i liczących się marek, firm oraz rekomendacjach specjalistów, a nie na plotkach i przypadkowych zdjęciach gwiazd. Twórców portalu interesuje nie tyle ocenianie, co rzetelne przedstawienie najnowszych kolekcji czy portfolio osób zajmujących się modą (projektantów, stylistów, modeli) oraz śledzenie i wyszukiwanie trendów.
FlashFashion.pl tworzy zespół łączący doświadczenie w mediach - w sieci, telewizji i wydawanych w kilkusettysięcznych nakładach pism kolorowych. Celem spotkania tych trzech najpotężniejszych kanałów komunikacji, trzech różnych zasobów wiedzy, stylów pracy i doświadczeń jest zapewnienie wszystkim zainteresowanym modą przyjemnego korzystania z nowoczesnego, wysokiej jakości produktu. Produktu, którego do tej pory brakowało na polskim rynku nie tylko fashion victims, ale też profesjonalistom i przedstawicielom biznesu.
Nadesłał:
ap
|