Skuteczne planowanie z cloud.CRM


2013-04-05
Działania sprzedażowe dzielą się na dwie główne grupy: działania przed rozpoczęciem kampanii i po jej rozpoczęciu. Nawet najlepiej przygotowane działania nie powiodą się jednak bez ich bieżącego monitoringu i stałej kontroli. Jak poradzić sobie w przypadku dużych kampanii?

Rozbudowane działania sprzedażowe, rozłożone w czasie i prowadzone przez wiele osób, to wyzwanie dla koordynatora projektu. Najlepiej skorzystać w takim przypadku z narzędzia, które zgromadzi wszystkie dane w jednym miejscu, sklasyfikuje je i będzie przypominać o zbliżających się terminach. Przykładem takiego rozwiązania jest cloud.CRM - system informatyczny oferowany przez Focus Telecom Polska, który służy przede wszystkim do budowania relacji z klientem. Jego główną cechą jest kompleksowość – wszystkie informacje związane z działalnością firmy mogą być gromadzone w jednym miejscu, a dostęp do nich jest możliwy z każdego miejsca na świecie z dostępem do Internetu. System umożliwia też bieżący monitoring realizacji zadań oraz planowanie i organizację kampanii.

Duże ułatwienie stanowi możliwość zebrania wszystkich zrealizowanych, bieżących i planowanych działań w jednym miejscu. Można je dowolnie klasyfikować, w zależności od potrzeb. Wszystkie działania podzielone są na dwie grupy: zdarzenia (mają określony termin rozpoczęcia i czas trwania, który nie może przekraczać 180 minut) i zadania (o określonym terminie zakończenia). Można przypisywać je do personelu, klientów lub potencjalnych klientów.

Za pomocą systemu CRM działaniom można nadawać priorytet, status, wartość czy określać ich typ (np.: spotkanie czy e-mail). Jest również możliwość przypomnienia o zbliżającym się ważnym terminie za pomocą wiadomości sms lub e-mail. Działania można wyeksportować do arkusza kalkulacyjnego. Ich filtr może odbywać się według klasyfikatora wybranego przez użytkownika. Przy okazji narzędzi do planowania i koordynowania działań, użyteczną funkcjonalnością oferowaną przez system CRM jest kalendarz, który stanowi pełny obraz wszystkich działań do wykonania wraz z osobami za nie odpowiedzialnymi.

Cloud.CRM został zaprojektowany i wdrożony w modelu cloud computing, co daje mobilny dostęp do zgromadzonych danych z każdego miejsca na świecie. Chmura obliczeniowa nie wymaga zakupu licencji na usługi ani instalacji i administrowania oprogramowaniem – serwis i aktualizacje leżą po stronie dostawcy. Usługi dostępne w tym modelu znacznie usprawniają organizację i prowadzenie kampanii sprzedażowych.

Nadesłał:

Focus Telecom Polska
http://focustelecom.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl