Skuteczne zarządzanie salonem fryzjerskim


Skuteczne zarządzanie salonem fryzjerskim
2012-06-29
Fryzjerstwo nie jest zwykłym zawodem. Można powiedzieć, iż dobry fryzjer jest kimś w rodzaju artysty. Materią jego pracy są włosy, lecz sztuka strzyżenia i układania włosów to tylko jeden element tego zawodu.

Najważniejsze jest poczucie estetycznego smaku i dobre oko, które będzie potrafiło dobrać odpowiednią fryzurę do twarzy i urody danej osoby, tak by wydobyć jej naturalne piękno i podkreślić zalety aparycji. Fryzura jest bowiem tym elementem urody, który wpływa na cały wygląd. Zmiana koloru, długości włosów potrafi odmienić osobę nie do poznania.

Dlatego więc idąc do fryzjera, zawierzamy mu i oddajemy się całkiem w jego ręce. Fryzjerstwo to rodzaj rzemieślnictwa, fach, który „ma się w rękach” i nic nie jest w stanie odebrać tych umiejętności. Dlatego fryzjer jest zazwyczaj sam swoim własnym szefem, a co za tym idzie musi pełnić wiele ról. W pracy z klientami (najczęściej klientkami) fryzjer musi być nie tylko profesjonalistą, ale również psychologiem i dobrym słuchaczem i rozmówcą. Współczesne zakłady fryzjerskie nie przypominają już tych sprzed lat. Rozrastają się i działają bardzo prężnie rozszerzając zakres usług.

Dlatego też, by potrzebna jest odpowiednia organizacja pracy i koordynacja działań. Fryzjer posiadający własny salon musi być więc również przedsiębiorcom i biznesmenem. Szczególnie jeżeli ma wzięcie wśród klientów. Coraz częściej zakłady fryzjerskie i salony kosmetyczne wspierają swoją działalność specjalnym oprogramowaniem jakim jest program do obsługi zakładu fryzjerskiego. Takie oprogramowanie dla gabinetu pozwala na spokojną pracę bez konieczności ciągłego kontrolowania rezerwacji i zajmowania się sprawami organizacyjnymi.

Internetowa rezerwacja wizyt jest wygodna nie tylko dla samych właścicieli i pracowników salonów, ale również dla klientów, którzy mogą swobodnie wybierać odpowiadające im terminy.

Nadesłał:

JoannaK

Wasze komentarze (2):

  • avatar
    ~Lara, 2016-10-01 12:44:44

    Wydaje mi się, że www.mlsalon.pl z Krakowa skutecznie zarządza swoim salonem;) Ja przynajmniej jeszcze się nie zawiodłam, zawsze wszystko jest dopięte na ostatni guzik i nie ma żadnych problemów podczas wizyty.

  • avatar
    ~Radosław, 2013-11-28 14:48:45

    Dla klientów jest to niezwykle wygodne, możemy dodać, że ok 80% klientów którzy raz zarezerwowali wizytę u fryzjera online, dokonało takiej rezerwacji ponownie. Dodatkowo ostatnio analizowaliśmy w jakich godzinach są rezerwowane terminy 43% wizyt jest dokonywanych poza godzinami pracy salonów fryzjerskich. Dane na podstawie użytkowników platformy Morten.pl. Możesz tez bezpłatnie wypróbować nasz system w swoim salonie, wystarczy się zarejestrować na www.morten.pl/Partner/Registration/


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl