SkyCash przyjazny osobom niesłyszącym


SkyCash przyjazny osobom niesłyszącym
2013-11-29
SkyCash wprowadził możliwość korzystania z usługi tłumacza języka migowego on-line, zapewniając tym samym profesjonalną obsługę klientów niesłyszących. Rozwiązanie zostało wdrożone we współpracy z projektem Migam.pl.

Osoby niesłyszące mogą już korzystać ze wsparcia biura obsługi klienta SkyCash, zintegrowanego z usługą tłumacza języka migowego on-line. To wygodny sposób na poznanie zasad działania aplikacji, która znacznie ułatwia wykonywanie wielu codziennych czynności, takich jak kupowanie biletów komunikacji miejskiej i kolejowej czy płacenie za domowe rachunki. Na stronie internetowej SkyCash pojawiły się też specjalne filmy instruktażowe w języku migowym, odpowiadające na najbardziej typowe pytania związane z płatnościami przez komórkę, dotyczące np. zmiany hasła czy zasilenia konta.

Sposób funkcjonowania rozwiązania jest prosty. Na stronie internetowej, w dziale pomocy, umieszczono ikonę przekreślonego ucha - popularnego symbolu rozpoznawanego przez osoby niesłyszące. Kliknięcie w znajdujący się obok napis inicjuje połączenie z wykwalifikowanym tłumaczem i uruchomienie okna wideorozmowy. Tłumacz rozpoznaje sprawę kontaktując się z wyznaczonym konsultantem biura obsługi klienta SkyCash i udziela odpowiedzi w języku migowym. Osoby niesłyszące otrzymują w ten sposób szybkie, dostosowane do ich potrzeb wsparcie techniczne.

- Dzięki ułatwiającym codzienne życie usługom i możliwości ominięcia barier komunikacyjnych SkyCash doskonale wpisuje się w potrzeby osób niesłyszących - powiedział Dariusz Mazurkiewicz, dyrektor zarządzający SkyCash Poland S.A. - Z uwagi na to, że częstym problemem okazuje się dla nich rozumienie treści zawartych w tekstach pisanych, naturalnym kierunkiem było dla nas zapewnienie dostępu do informacji także w języku migowym - dodaje Mazurkiewicz.

Rozwiązanie zostało wdrożone we współpracy z projektem Migam.pl, który obejmuje szereg działań służących popularyzacji języka migowego i budowaniu świadomości na temat problemów osób głuchych. Obejmują one m.in. rozwijanie platformy komunikacyjnej, umożliwiającej tłumaczenia wszelkiego rodzaju treści na język migowy, udostępnianie darmowego słownika i szkoleń online oraz tłumaczenia tekstów i filmów na zlecenie. Migam.pl jest też inicjatorem kampanii społecznej na rzecz osób niesłyszących „Zauważ nasze słowa".

Nadesłał:

PRconsultants

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl