Slow life & garden – nowy magazyn lifestylowy
Na początku listopada ukazał się pierwszy numer nowego dwumiesięcznika społeczno-ekologicznego, Slow life & garden. Pismo zostało wydane nakładem gdańskiego Loft Media.
Numer inaugurujący wydawcy poświęcili zmysłowi smaku, zachęcając w słowie wstępu do doceniania smaków życia w rytmie slow. Drugie wydanie w świątecznej odsłonie ukaże się już 15 grudnia. Poświęcone będzie m.in. tematyce zimowej, dzieciom i sezonowemu żywieniu.
Nakład dwumiesięcznika wynosi 10 tysięcy, a koszt egzemplarza to 12,50 zł. Slow life & garden dostępny jest w sieciach dystrybucyjnych, m.in. w Empiku i Kolporterze oraz w centrach ogrodniczych i sklepach ze zdrową żywnością. W niedalekiej przyszłości planowane jest także internetowe wydanie pisma.
Magazyn przeznaczony jest dla świadomych i krytycznych czytelników, stawiających zdrowe życie na szczycie swoich priorytetów. Tytuł nawiązuje do idei ruchu slow life, polegającej na harmonijnym funkcjonowaniu w świecie. Slow life opiera się na pięciu zasadach: zwolnij, pielęgnuj relacje z ludźmi, rozwijaj duchowość, żyj świadomie i określ swoje priorytety. Misją pisma jest prezentowanie przesłania slow w nowoczesny, merytoryczny sposób, m. in poprzez współpracę z autorytetami i specjalistami, którzy także propagują ten styl życia. W pierwszym numerze magazynu mogliśmy przeczytać m.in. teksty: Moniki Mrozowskiej, Wojciecha Nowickiego, Dominiki Zaręby i Roberta Sowy.
- Slow life & garden jest afirmacją tego, co najważniejsze – zaznaczają wydawcy, Edyta Kochman i Robert Radkiewicz. – Świadomym i intensywnym poznawaniem siebie, poprzez naturę i jej dary. Przez ogród do zdrowej żywności i dobrego życia. Pokazujemy jak poprzez stosowanie lokalnych produktów można osiągnąć świadomość istnienia zgodną z ideą slow life.
Rosnąca eko-świadomość czytelników i brak na rynku prasowym podobnie sprofilowanego pisma sprawia, że kryje ono w sobie duży potencjał reklamowy. Pismo podzielono na działy: W ogrodzie różnorodności – poświęcony uprawom i ogrodom, Na straganie – dotyczącym międzynarodowych trendów, Przy stole – oscylujący wokół integrującego aspektu posiłków, Od kuchni – zorientowany na nowoczesny wymiar jedzenia, oraz lifestylowe: Regiony Polski, Strony świata, Okiem eksperta i Dla ciała i duszy. Planowane jest także poszerzenie działów o tematykę wnętrzarską, poświęconą wzornictwu, architekturze i modzie. - Pismo ma profil ekologiczny, skierowane jest do odbiorcy świadomego – zaznacza Edyta Kochman. – Chcemy dotrzeć do czytelnika miejskiego, który zwraca uwagę na to gdzie kupuje, co je i w co się ubiera, chcąc tym polepszyć standard życia, a nie podążać ślepo nurtem konsumpcjonizmu – dodaje.
Nadesłał:
Agencja Good News PR
|