Smak niezapomnianych chwil z NESCAFÉ – kampania reklamowa z okazji 75. urodzin marki


2013-02-25
NESCAFÉ, marka kaw rozpuszczalnych należąca do portfolio Nestlé, wystartowała z ogólnopolską kampanią reklamową. Działania wspierające obchody 75-lecia marki mają charakter wizerunkowy i obejmują prasę oraz telewizję.

Rozpoczęta 15 lutego kampania realizowana jest pod hasłem „Smak niezapomnianych chwil z NESCAFÉ”. Marketer pokazuje w niej, że marka NESCAFÉ towarzyszy konsumentom w ważnych i niezapomnianych momentach ich życia od 75 lat. Są to zarówno wydarzenia epokowe – NESCAFÉ była m.in. obecna na statku Apollo 11 w 1969 roku – jak i codzienne, umilające dzień milionom ludzi na całym świecie.

Działania komunikacyjne realizowane są w telewizji oraz prasie. Spoty telewizyjne emitowane będą w takich stacjach jak: TVP, Polsat, TVN oraz kanały AT Media i Discovery. Natomiast reklamy oraz advertoriale przedstawiające m.in. historię powstania kawy rozpuszczalnej ukażą się w magazynach opiniotwórczych, kobiecych, dla mężczyzn oraz w tygodnikach telewizyjnych.

Koncepcję i kreację kampanii przygotowała agencja Publicis Sp. z o.o., za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC Sp. z o.o.. Wsparcie PR zapewnia TBWA PR.

NESCAFÉ to uznana międzynarodowa marka kaw rozpuszczalnych o bardzo szerokim portfolio produktów. W jej ofercie znajdują się m.in. takie warianty kaw jak popularna NESCAFÉ Classic, łagodna Sensazione Creme, pełna gama Gold, ekskluzywne Espresso, miksy kawowe „3 w 1” oraz systemy ekspresów i kaw w kapsułkach Dolce Gusto.

Nadesłał:

joannat

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl