Śmietana 18% do zupy Piątnicy hitem sprzedaży
Znana i ceniona przez konsumentów Śmietana 18% do zupy marki Piątnica została nagrodzona w ogólnopolskim konkursie organizowanym przez magazyn „Życie Handlowe”. Produkt Piątnicy otrzymał prestiżowy tytuł „Przebój FMCG 2010”.
Śmietana 18% do zupy Piątnicy została uznana przez przedstawicieli handlu detalicznego za produkt, który przynosi im największe zyski ze sprzedaży i tym samym zajęła I miejsce w kategorii „Śmietany". Statuetkę „Przebój FMCG 2010" odebrał podczas uroczystej gali, która odbyła się 16 czerwca br. w Warszawie, Tomasz Głasek - Kierownik Działu Handlu OSM Piątnica.
Firma, oprócz nagrody, otrzymała także prawo do posługiwania się znakiem konkursowym w działaniach marketingowych.
- „Niezmiernie cieszy nas fakt, że Śmietana 18% produkowana przez OSM Piątnica przyniosła handlowcom największe zyski" - mówi Tomasz Głasek. - „Przyznana naszemu produktowi nagroda świadczy o dużym zaufaniu, zarówno ze strony detalistów, jak i konsumentów. OSM Piątnica od lat dokłada wszelkich starań, aby dostarczać swoim klientom wyłącznie najwyższej jakości, naturalne i, co istotne, smaczne produkty" - dodaje Kierownik Działu Handlu.
OSM Piątnica jest obecnie liderem w segmencie śmietan świeżych z ponad 20% udziałem w rynku. Posiada w swojej ofercie gamę 6 śmietan o różnej zawartości tłuszczu - od chudej jogurtowej 10% do śmietany deserowej o zawartości 36% tłuszczu. Mleczarnia, jako pierwsza w Polsce wprowadziła na opakowaniach swoich śmietan podział ze względu na ich zastosowanie - do zupy, do sałatek, do ubijania itp. Śmietana 18% do zupy marki Piątnica wytwarzana jest z najwyższej jakości mleka. Jej największa zaletą jest uniwersalność oraz to, że nie warzy się w gorących sosach i zupach. Dzięki procesowi lekkiej termizacji (krótkotrwałemu podgrzaniu, a następnie szybkiemu schłodzeniu), śmietana Piątnicy posiada wydłużony okres przydatności do spożycia.
„Przeboje FMCG" to ogólnopolski plebiscyt organizowany cyklicznie przez magazyn „Życie Handlowe". Celem konkursu jest wyłonienie „hitów sprzedaży", które w danym sezonie przyniosły handlowcom największe zyski. W pierwszym etapie konkursu jury oceniało zgłoszone produkty pod kątem dostępności, wsparcia sprzedaży, innowacyjności, adekwatności ceny do jakości oraz opakowania. W drugim etapie na produkty głosowali sami detaliści. Popularność konkursu przejawia się m.in. w ilości zgłoszeń. W tegorocznej, III już edycji plebiscytu wzięło udział 187 produktów zgłoszonych przez 77 producentów i dystrybutorów, które zostały ocenione w 27 kategoriach.