SMS-y w łódzkiej korporacji taksówkowej


2011-09-30
O fantastycznym SMS-owym wdrożeniu donosi Nasze Miasto. Jeżeli zastanawiasz się w Łodzi czy lepiej brnąć do celu autobusami czy lepiej wybrać taksówkę, rzetelnej i obiektywnej odpowiedzi udzieli Ci bezpłatny SMS-owy system.

System działa jako wspólna inicjatywa Poloko – systemu wyszukiwania połączeń komunikacji miejskiej w Łodzi oraz łódzkiej korporacji taksówkowej Tele Taxi 6400 400.

Jak działa usługa?

Mieszkaniec (lub turysta) przebywający w Łodzi, który np. z centrum chce dostać się do Manufaktury, wysyła SMS-a (taryfikowanego jak zwykłe wiadomości według cennika operatora), w odpowiedzi dostając rekomendowaną trasę komunikacją miejską oraz zaproszenie do skorzystania z korporacji taksówkowej. W tymże samym SMS-ie korporacja podaje koszt przejazdu trasy taksówką.

W czym tkwi sekret?

Korporacja zdecydowała się tak naprawdę na zaawansowane narzędzie marketingowe, polegające na włączeniu do oferty wartości dodanej: obiektywnie informujemy o różnych sposobach dotarcia do celu: skorzystaj z komunikacji miejskiej lub z naszej oferty.

Wszystko jasno i przejrzyście. Nic zatem dziwnego, że w krótkim czasie od uruchomienia usługi już ponad 300 osób miesięcznie korzysta z SMS-owy powiadomień.

Jak tłumaczy Naszemu Miastu wiceprezes łódzkiej korporacji: Dużym ułatwieniem jest to, że w systemie jest aż trzy tysiące typowo łódzkich nazw. Wystarczy wpisać Manufaktura, a nie dokładny adres, czyli ulica Karskiego 5 - wyjaśnia Cyrankowski. - Dotyczy to również Ikei czy Grand Hotelu.

Pomysłodawcom usługi gratulujemy kreatywnego podejścia do zarządzania firmom. Życzymy wielu sukcesów w promowaniu usługi!


Wyrażamy zgodę na przedruk całości artykułu lub jego części z podaniem linku www.SerwerSMS.pl - platformy realizującej głównie usługi masowej wysyłki SMS

Nadesłał:

SerwerSMS.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl